[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/09/2008 @ 14:54 Mama van Ilias | Hallo, Wij zijn nu 23 weekjes en weten sinds vrijdag zeker dat ons zoontje Ilias een zusje krijgt!Nu zijn we natuurlijk op zoek naar een mooie meisjesnaam die past bij Ilias... Wat denken jullie van Jeline Feline Julie Zoë Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom ![]() |
07/09/2008 @ 15:08 ![]() | zonder twijfel Feline (of Felien) ben ik in de week tegengekomen en vond het ook wel mooi Florine (Florien) |
| 07/09/2008 @ 15:15 mimi1701ap16 ![]() | hai, ik vind féline echt super goed passen bij ilias! ![]() ![]() |
| 07/09/2008 @ 21:51 Mama van Ilias | Alvast bedankt voor de snelle reacties Wij twijfelen voorlopig vooral tussen Feline en Jeline. Hopelijk komen er nog wat reacties... ![]() |
| 08/09/2008 @ 12:28 Iselha | geef mij ook maar Feline. |
08/09/2008 @ 14:12 ![]() | Féline heel mooi Ik ken een Ilias en Bodine (boodien uitgesproken). Veel succes |
| 09/09/2008 @ 19:08 calimero ![]() | Feline vind ik het mooist... |
| 09/09/2008 @ 21:13 | Julie vind ik wel leuk. Een andere leuke meisjesnaam vind ik: Esra. Is ook wat 'exotischer', dus vind ik goed bij Ilias passen. (O, ik moet er nu opeens aan denken dat er in ONM een Turks paar is dat Esra en Ilyas heet.) ![]() |
| 10/09/2008 @ 20:16 Mama Ilias | Nog steeds aan het twijfelen natuurlijk... Ikzelf hoor Feline net iets liever dan Jeline maar de papa gaat steevast voor Jeline. Esra is ook mooi maar kennissen van ons hun dochtertje heet zo. Ga de betekenissen eens opzoeken van beide namen, misschien geeft dat de doorslag. ![]() Nogmaals bedankt voor de reacties Groetjes ![]() |
| 23/09/2008 @ 13:56 Kimmeke | mijn zoontje heet elias en als ik ooit een dochter heb word het een Eluna Bij Ilias vind ik Noa of Iluna mooi |
[Reageer]

Zusje voor Ilias
en weten sinds vrijdag zeker dat ons zoontje Ilias een zusje krijgt!