< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » April 2008-Club » Draaien in bed

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » April 2008-Club
Draaien in bed
04/09/2008 @ 13:12
Baukje

Online Status Bekijk profiel
Roy heeft het draaien helemaal uitgevonden en doet dit ook in bed. Hierdoor moet ik 's middags een paar keer kijken en ligt hij op zijn buik scheef in bed en leg ik hem weer recht in bed maar een half uur later ligt hij weer zo en daarom slaapt hij bijna niet. Weet niet hoe ik dit even moet oplossen! Hebben jullie een idee???

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 16:22
yukie

dag baukje

hier ook het zelfde draait zich helemaal om, eergisteren wel een beetje geschrokken is helemaal omgedraaid naar zijn voeteinde en onder de dekentje met zijn hoofd!

maar opzich ligt hij er elke dag scheef in zijn bed, ook als hij aan het spelen is draait hij zich helemaal.

een oplossing heb ik er zelf ook niet voor maar wel veel opletten.

groeten,
Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 18:59
Nathje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Mathis doet dit ook! Maar ik doe hem gewoon een slaapzakje aan en dan kan hij niet onder de deken terecht komen. Ik leg hem trouwens altijd op zijn buik en soms draait op zijn zij en dan op zijn rug. Allemaal geen probleem, hoor.

Groetjes,

Nathalie

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 19:01
Baukje

Roy deed het alleen overdag dus ook overdag maar een slaapzakje aan maar dat helpt hier niet hij kan zich nog omdraaien.

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 21:47
lesley

Hoi

Tiebe heeft zijn "draai" ook gevonden zal ik maar zeggen. De eerste keer dat hij dat deed was in zijn box en hebben we dat dus gezien. Vanaf dan komen er geen dekentjes meer aan te pas hoor. Hij trekt een dekentje over zijn hoofd.
Hij slaapt nu alleen met een slaapzak. We hebben hem ook al een paar keer ondersteboven in zijn bed gevonden. Veel kan je er niet aan doen. Zorg gewoon voor dat dat er geen dekentjes/lakentjes liggen waar hij zich in kan rollen.

groetjes

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 22:19
Baukje

Ik was toch bang dat hij zich onder de dekentjes ging wurmen dus ben ff opzoek gegaan naar een oplossing en ik hem em gevonden een safe-t-sleep. Een nieuw en veilig product dat de opvolger is van de ooh zo gevaarlijke riempjes van vroeger. Hij is wel prijzig maar dat heb ik liever dan dat ik Roy kwijt ben.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]