[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/09/2008 @ 10:32 Britt ![]() | dag dorien kijk eens op http://www.everyoneweb.be/geboortegedichtjes/ onder bammers staan er een hele hoop. Veel succes! |
| 03/09/2008 @ 18:14 fiere mama ![]() | Ik ben ook een bam. Bij mij stond er het volgende : de horizon ... ... 'n regenboog twee druppels dauw balans en ruimte ik, op reis met jou Groetjes, Veerle & Anse |
| 11/09/2008 @ 17:39 | Bij mij stond er... Kleine kinderen geef je diepe wortels, grote kinderen vleugels. Ik had geen zin om nog eens de nadruk te leggen op het feit dat ik er alleen voor stond. Geloof me... het zal soms niet makkelijk zijn. Alleen kaartjes kiezen, alleen je kindje laten registreren op het gemeentehuis...Maar het is absoluut de moeite. De band met je kindje is niet te beschrijven. Mijn dochter is nu 19 maanden en ik geniet elke dag een beetje meer. Heel veel succes ... maar tegelijk ook een pak sterkte! |
| 15/09/2008 @ 22:26 | gedichtje hoi, Ik heb het volgende: mama blij buikje weg jij erbij heel simpel maar wel leuk |
| 21/09/2008 @ 09:26 ook een mama alleen | Ja, je haalt boeken bij een drukkerij en allemaal teksten die slaan op 2 ouders. ![]() Ik heb het geboortekaartje zelf ontworpen én gemaakt (geprint). Dat was stukken goedkoper. Heb wel eerst een paar voordrukken gemaakt. Misschien een tip. Op de voorkant: Baby Geboren (onder elkaar) Op de binnenkant: Er is een nieuwe wereldburger geboren... Naam Geboorte datum Gewicht Lengte Mijn naam Op de linkerzijde had ik staan dat het leuk is als ze op bezoek willen komen, maar even een belletje vooraf. Ik kreeg hele positieve reactie op mijn kaartje. |
| 07/10/2008 @ 21:40 mami ![]() | http://www.gedachten-ge...n.nl/gedichtenindex.htm Hier staan veel mooie gedichten op en je kunt wij nog altijd veranderen in ik. |
| 08/11/2008 @ 20:14 Karen. | Hier nog enkele.. Ik wilde wel eens horen waarom ik ben geboren mama keek blij en zoende mij zoende zoende zoende mij en zei na de zoveelste zoen om de wereld een groot plezier te doen. ______________ wiegje gevuld, prinsesje geboren! ______________ Nooit gedacht, stil gezwegen.
Niet verwacht, toch gekregen
 _____________ Na heel veel tranen van verdriet, vier ik nu feest, want als ik je zie liggen in je wiegje, weet ik: jij bent het waard geweest. Mama |
[Reageer]

Tekstjes op het geboortekaartje