< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » weer een sterretje bij na HELLP syndroom

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
weer een sterretje bij na HELLP syndroom
01/09/2008 @ 12:59
bloempje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Augustus was de vreselijkste maand uit mijn leven! Ik was 25 weken zwanger! Alles ging goed...het was een droomzwangerschap! Enkel de laatste week wat pijn onder mijn ribben...normaal dacht ik toen nog.
Tot we mijn bloeddruk namen... die was maar liefst 26/16.
Onmiddellijk reden we naar de spoed en daar werden we doorverwezen naar een universitaire kliniek.
Het HELLP syndroom bleek zich ontwikkeld te hebben. Dit wil zeggen dat je ganse lichaam blokkeert ... nieren, longen, lever, bloedplaatjes,...werken niet meer. Ze hebben dadelijk een spoedkeizersnede uitgevoerd. Ons zoontje heeft dat niet overleefd!
Verschrikkelijk...dat gemis...die leegte in je buik.
Nadien heb ik nog 5 dagen op de intensieve doorgebracht en nadien moest ik nog 15 dagen in de kliniek blijven om te herstellen.
Intussen gaat het beter met me, al kan het een jaar duren eer je herstelt bent.
Het verlangen naar een kindje is groot...maar de angst voor een zwangerschap is enorm...zeker als je beseft dat je door het oog van de naald gekropen bent!
Wie weet...misschien mogen we ooit toch nog in het geluk delen...ons liefste sterretje zal ons wel beschermen en zal altijd in ons hartje zitten!

Veel liefs

Bloempje

[Laatst gewijzigd door bloempje - 01/09/2008 @ 13:51] - Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 13:13
carin

Online Status Bekijk profiel
hey bloempje,

krijg weer heel erg kippevel van je verhaal!!
bah wat oneerlijk allemaal......

ik wil je heeel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd!

en ik hoop dat je veel mensen om je heen hebt waarmee je dit verlies kunt delen.
je kunt natuurlijk ook altijd hier je verhaal van je af komen schrijven.
ik weet zeker dat erg genoeg mama's zijn die je een hart onder de riem kunnen en willen steken.

liefs carin

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 13:28
Dieltje

Hoi Bloempje,
Er valt weinig te zeggen want wat kun je zeggen om iemand te troosten die zoiets mee maakt!!
Toch stuur ik je een dikke knuffel en heel veel sterkte!!

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 13:43
dieke 9Maand Moderator

Online Status Stuur bericht
Hey meid

Veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Ook veel beterschap lichamelijk... het is niet eerlijk dat je naast het emotionele leed ook nog eens lichamelijk met ellende zit.

Liefs!

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 18:09
nathalie1710

hey bloempje ik wil je ontzettend veel sterkte toewensen in deze moeilijke periode een kind verliezen is het ergste wat je kunt meemaken, ikzelf heb ik mijn zoontje een jaar terug ook verloren
tis verschrikkelijk om zoiets mee te maken als je er behoefte aan heb om te babbelen doe dat dan ook het kan helpen,,

Nathalie mama van Yaro*

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 18:13
@nneke

Online Status Stuur bericht
Bloempje,
voor je zoontje. Ik hoop dat je hier wat steun kan vinden bij mama's die weten wat je meemaakt. Voor mij helpt dat toch een beetje al is het zo dubbel en hoop je altijd dat er hier geen nieuwe mama's bijkomen.

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 23:49
jufke

veel sterkte!

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 10:17
Anne-Sophie

Heel veel sterkte

Anne-Sophie

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 13:00
schanulleke81

Lieve Bloempje,
Ik herken veel in je verhaal.
Ook ik heb het hellp-syndroom gehad (maart 2008). Onze dochter in middels een spoedkeizersnede gehaald met 30 weken, en helaas na 9 dagen couveuse overleden.
Gelukkig heb ik niks aan mijn hellp overgehouden. Inderdaad de herstel periode kan lang duren, maar in mijn geval was dit niet zo. Ik knapte ziender oog op en nu ben ik inmiddels weer aan het werk. Ook zijn we weer bezig met zwanger worden. Wat inmiddels weer mag. De angst blijft groot, maar de kinderwens overheerst alle gevoelens...
Ik heb er veel aangehad om veel te 'praten' met mensen die ook een hellp hebben gehad. Dit vond ik erg prettig, want ik merkte dat het verdriet om mijn dochter bij mij en anderen overheerste. pas na een maand of 3 kreeg ik door dat ik niet alleen mijn dochter had verloren, maar dat ik ook erg ziek ben geweest en door het oog van de naald ben gekropen.
Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt.
Heel veel sterkte.
Gr. Chantal

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 17:59
marnonny

Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte!

Liefs Marjon, mama van Kayleigh en Yasmine*

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 12:14
bloempje

Allemaal heel erg bedankt voor de steun! En ook aan iedereen die z'n kindje verloren heeft, hééééééééél veel sterkte gewenst!

Veel liefs!

Bloempje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]