< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » 2006-Club » zindelijk worden

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » 2006-Club
zindelijk worden
01/09/2008 @ 09:35
Liza

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal

Zijn er al kinderen die nu al zindelijk zijn/worden?

Onze Douwe zegt steeds dat hij moet poepen en dat moet hij dan ook echt! Nu heb ik de potjes e.d. al in huis maar zodra ik hem meeneem naar de pot houdt hij het op en doet dus niks. Moet ik nu doorgaan met het naar de pot gaan? Hij moet niet verstoppen.

Hoe doen jullie dat?

Groetjes Liza

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 09:45
saartje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lore was grotendeels zindelijk op 22 maand, maar door buikgriep bleef de pamper 1 maand langer aan. Na de buikgriep heeft ze nog een tijdje met lactose-intolerantie gezeten. Dus ze was juist 2 jaar als de pampers hier buiten vlogen.

Oma heeft er voor gezorgd dat ze snel zindelijk was. Lore werd om de 2u op het potje gezet (vanaf 18 mnd). Soms eens voor de tv, soms met boekjes in haar bereik en dan weer eens met 2 speelgoedbakken naast haar. Ze kon er wel uren opzitten.
Maar dat is dus het ene kind tegen het andere he.

succes ermee!

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 11:22
Anneke

Online Status Stuur bericht
Amai jullie spruiten zijn er snel bij ...
Onze meid is pas twee jaar geworden en zij doet het nog getrouw in haar pamper hoor. ALs we haar op het potje zetten, weet ze wel dat pipi moet doen, en dat lukt ook 90% van de keren, maar ze blijft ook in haar pamper plassen en poepen.
Ze gaat wel naar de crèche en daar kijken ze er niet erg naar. Bij de oma's en thuis wordt ze wel regelmatig op haar potje gezet.
Ik tracht haar gewoon niet teveel te forceren want ik wil ook niet dat ze een hekel krijgt aan haar potje ...
Elk kindje heeft zijn eigen ritme hé ...
Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]