< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » De happytone

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
De happytone
30/08/2008 @ 10:25
Gwen

heey,

wie vond er de hartslag op hoeveel weken??

Waar was het kindje dan te vinden en heb je het vlug gevonden?

Schrijf je ervaringen hier maar, groetjes
Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 10:36

ik ben nu bijna 14 weken en kan hem nog steeds niet vinden dus ik luister eigenlijk niet meer vind het een beetje verontrustend en ik ben nu zwanger van mijn derde kindje en gelukkig voel ik de baby regelmatig
Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 10:42
mupke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
sorry wil even op ineke reageren..
vanaf wanneer voel je de baby?
dat is wel fijn al zo snel.
Ik denk dat ook soms de laatste dagen maar dat kan nog niet hé?!

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 11:17
Daan

Ik heb zelf een angelsound en kon vanaf 12 weken hartje horen, maar dan zonder de koptelefoon die er bij zat, dus aangesloten op draagbare radio, mijn beeb zat helemaal onderin tegen schaambeen aan. Maar mijn placenta ligt aan de achterkant dus ik voelde haar ook al bij 15 weken en dit is mijn 1e kindje

liefs Daantje

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 12:13

hoi mupke ik voel mijn baby al 2weken regelmatig en ik dacht ook dat ik het me verbeelde en heb de vk gevraagt of het mogelijk was en het kon echt wel omdat het ons derde kindje is de vk zei ook dat als een vrouw het al eerder heeft gevoeld en nu weer denkt te voelen dat het echt wel de baby is omdat je dan best het verschil voelt tussen de baby of je darmen dus misschien dat je het ook wel al voelt
Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 15:41
Huppeldepupje

Online Status
Na heeeeeel veel geduld hebben wij de hartslag gehoord op 11 weken, maar je moet heeeeel laag voelen (vlak boven schaamhaar) en veel gel gebruiken! Succes!
Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 19:27
latifa

hey

ik heb ook de happy tone heb hem gekregen toen ik 13w was en heb toen direct het hartje gevonden nu vind ik het altijd direct maar nu moet ik wel er achter aan met da machien want het zwemt altijd weg of klopt ertegen eheh ik ben ondertussen 15w
Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 22:30
ik

Hoi,

Ik geloof dat het bij ons op 11 of 12 weken was dat we het hartje konden horen. Voelen bewegen deze keer de eerste keer op 13 weken. Bij eerste zwangerschap op 16 weken.

Groetjes

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 23:07
Musje

Ik hoorde met een Angelsound het hartje met 10w1d. Ik voelde mijn eerste met 15 weken en de tweede rond 12 weken...

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 10:09
Gwen

Ben benieuwd wnr ik het eens ga horen, ben dan ook nog maar 7 weken Zo spannend
Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 14:43
Gwen

kzit me iets raar

van morgen probeerde ik de happytone eens en hoorde iets net zoals een hartslag, steeds hetzelfde geluid met regelmatig ritme, hoorde dit aan de rechterkant.. Maar was toch niet echt zeker, daarom probeerde ik daarnet nog eens en hoorde ik het niets meer rechts maar wel links. ik twijfelde of ik niet mijn hartslag hoor, maar als ik dan aan mijn hart zelf ga luisteren klinkt het geluid anders en is het ietsje sneller, niet veel vind ik??. Is dit normaal of..
Heb zelf ook wel een hoge hartslag.. En kan het zijn dat als ik nog maar 7weken ver ben het kindje al van de ene kant naar de andere kan van mijn buik gaat? groetjes
Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 14:49
durante

Online Status Bekijk profiel
met 7 weken kun je volgens mij nog niet uitwendig het hartje horen.maar ben geen dokter he. maar dat jou hartslag sneller is dan die van je baby lijkt me niet kunnen.die van je baby is ongeveer 120 tot 160 dacht ik en die van jou 70-80 ligt ook aan je leeftijd.

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 16:20
sterretje

hoi,

net met de angelsound het hartje gezocht van mijn kleine spruit en ja hoor! tegen alle verwachtingen in, links net op het randje van het schaambeen. het klopte ongeveer 170 (heb ik geteld) en dsu ben ik zeker dat dit het was. ik herken het geluid ook van de vorige keren.
bij mijn dochtertje ook vanaf 9w!

aangenaam verrast, maar wel zo leuk...

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 18:44
kaatje

Hey,

Om mezelf gerust te stellen, heb ik een happy tone gehaald. Ik vond het hartje direct, vlak boven het schaambeen. Als ik verschuif hoor ik niets meer dus het lijkt me vreemd dat je je eigen hartslag zou oppikken. Klinkt een beetje als een paardje in galop. Echt leuk, vooral als je zoals ik vind dat één controle per maand niet voldoende is om je gerust te stellen.

Liefs
Kaatje

PS Ik heb hem bij dreambaby gehaald en hij kostte net geen 45 euro.

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 19:48

Online Status Bekijk profiel
hallo,

Ik heb geluisterd op 11 weken en moest even zoeken, maar heb de hartslag toch kunnen horen. Nu hoor ik hem vrijwel meteen, een stukje onder mijn navel
Je eigen hartslag kan je ook horen als je wat meer naar de zijkant gaat, omdat daar slagaders liggen.

Ik hoop mijn beebje snel te voelen, maar vrees ervoor, omdat de placenta vooraan ligt...

Groetjes

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 22:27
Nicole1900

9 weken van de tweede ;)
Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 11:26
Britt

Online Status
Op 12 weken moest ik goed zoeken om het te vinden, maar ik kon het soms wel heel goed horen.

Je eigen hartslag vind je zeer zeker (en hopelijk voor jou altijd, hihi, anders heb je een probleempje).

Nu ben ik 18-19 weken ver en is het altijd zeer goed te horen.

Volgens mij kun je het op 7 weken absoluut niet horen, dat is dan nog véél te klein! Het hartje klopt dan zelfs nog niet zo heel lang.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]