< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » brok ongeduld

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/01/2009 @ 13:41
Marije

Online Status Bekijk profiel
Hi

Wendy, dat zal zeker zwaar zijn geweest meid maar wel goed nieuws dat je 3 maanden herstel hebt! Ik ga duimen voor je dat je snel zwanger bent

Peewee9, welkom! Kan heel erg verschillen je ongi. Ik werd na de miskraam na 7 weken ongesteld en na mijn bbz na 2 weken (nadat de hcg uit mijn lichaam was en dat was dus 10 weken na het eerste vloeien.

sproet

Blueke, je voelt je al wat beter of niet? Ik heb hyves

ikke, last minute kan toch altijd nog? Nee geen ervaring met clomid. Weet je al meer van je werk?

Femke, wat was de uitslag?

Nou ik heb vandaag sleetje gereden met Joey, er lag niet zo heel veel sneeuw maar nog wel genoeg om ff te sleeen

doeii

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 14:39
ikke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey dames....

Wendy, wat goed om weer wat van je te horen! en natuurlijk stond je hoofd er niet naar! Meid toch...Nou gelukkig wat verkorting, 3 maanden.

Blueke, goed om jou ook weer hier te zien!

Els, welkom! En om even op je vraag in te gaan, ik ben nog steeds niet ongi geweest. Maar nu blijkt dan ook dat mijn schildklier niet snel genoeg werkt. Sterkte!!

Marije, ja mijn contract wordt niet verlengd. Ook dat nog...Alles komt nu tegelijk. Heb vanmorgen wel een solligesprek gehad, maar het lijkt niet echt mijn ding.

Gezellig door de sneeuw, lekker van genieten voor je het weet is het weer weg!

Ik ga maar snel weer aan het werk...ben al bijna een uur aan het forummen
Doeg!

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 18:18
blueke

peewee9 bij mij was t zo n 6à7weken na de curretage dat mijn cyclus weer opgang kwam. kheb door de curretage geen zware bloedingen gehad, lichte vorm van voor zo n 2 weken. de zijn wel anders sindsdien, vooral de eerste dagen zijn pijnlijker.

marije jaja, tgaat weer n beetje beter hier. kzal ook eens terug met de foliumzuur moeten beginnen, is weer n paar weken geleden dat k er nog genomen heb. voor mij is t wel nodig denk k, want paar jaar geleden heb k t moeten nemen omdat er gewoon te weinig in mijn bloed zat, en toen was t niet om zwanger te worden/zijn. en met mijn snotvalling, kan k die extra vitamientjes die er bij de mijn bijzitten goed gebruiken
hyves is echt iets nederlands denk k, niet?

ikke jammer dat je contract niet verlengd wordt, maar dan kan je ff genieten van t niets doen, mis k soms n keertje hier.

greetz

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 22:37
Femke

Online Status
Hi girls,

Wendy, ben blij voor je dat het achter de rug is! En blijkbaar gaat deze gyne er voluit voor en da's alleen maar 'positief'. Jullie kunnen nu eindelijk terug stilaan beginnen dromen. Ik !
Ikke, lap dat komt er ook nog eens bij. Had je het verwacht of komt dit als een nare verrassing? Ik hoop in elk geval voor je dat je snel een nieuwe, fijne job vindt!
Marije, fijn in de sneeuw! Hier ligt ook niet meer genoeg om met de slee te wandelen, maar we hebben in elk geval genoten van de sneeuwlandschappen
Sproet, go girl . Hoewel mijn klusdagen voorbij zijn, doen we alsof dit niet zo is en blijven we het gezellig maken met z'n tweetjes Tja, met die verwarde cycli weet je maar nooit, hé
Blueke, . Blij dat je er weer (even) bent, meid!
Els, ik zie dat ook jij een moeilijk jaar achter de rug hebt. Ook ik heb 2 mk-en achter de rug in 2008. Na de eerste in augustus (10 weken) nam ik op aanraden van de gyne een maandje de pil en een weekje na die laatste pil werd ik ongesteld. Nadien was ik onmiddellijk terug zwanger, maar helaas liep het na een kleine 7 weken opnieuw mis. Dat was midden november. Ik ben niet terug aan de pil gegaan en werd na 5 weken ongesteld. Normale cycli duren bij mij 28 dagen, dus was het telkens een weekje langer wachten dan 'gewoonlijk' maar zoals je hier ziet, kan dat erg verschillend zijn.

Ben vandaag best vrolijk want een goede vriendin is vanmiddag bevallen van haar tweede kindje en hoewel ik ervoor vreesde, ben ik super-happy voor haar dat het goed is gelopen en dat moeder en dochter het prima stellen. De natuur kan soms prachtig zijn...

Van mijn testresultaten weet ik inmiddels nog altijd niets meer! Heb dinsdag 4x naar de gyne gebeld (te druk, ingreep ah doen, geen tijd,...) en toen ik ze uiteindelijk aan de lijn kreeg, bevestigde ze dat als de rekening er is, de resultaten er ook zouden moeten zijn maar zij had ze in elk geval nog niet. Haar secretaresse had geen tijd om naar het labo te bellen (grrrrrr...), dus moet ik wachten tot vrijdag. Heb dan mijn huisarts wat lastiggevallen (hihi), maar die wist ook nog niets meer. Morgen ga ik ze opnieuw wat stalken, want zo voelt het inmiddels voor mij na al die telefoontjes

Allé, iedereen lijkt zijn tweede adem gevonden te hebben en van zoveel positieve vibes kan een mens alleen maar vrolijk worden

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:23
Chica

Hela dames,

Hier nog eens een berichtje van mij. Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles rustig zijn gangetje. 23 december heb ik mijn eerste echo gehad op 7w 2d. Een mooi vruchtje en een hartslagje. We waren 3 dagen verder zwanger dan wat ik had uitgerekend.

23 januari moeten we voor de 2de echo + nekplooimeting + bloedafname. Ik ben wederom super nerveus. In mijn vorige zwangerschap is het op 8,5 week foutgelopen dus wie zegt dat het nu in orde is hé?

Na 23 januari en als alles in orde is denk ik wel dat we dan pas kunnen gaan genieten van de zwangerschap.

Ik ben de hele dag door misselijk en s'avonds kan ik geen eten binnenhouden.

Groetjes,
Chica

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:43
blueke

leuk om te horen chica. dat gevoel van onzekerheid en moeilijk genieten zullen we allemaal wel hebben. kweet nu al dat t bij mij zeker zo gaat zijn tot ik t kleintje ga voelen bewegen, en dat zal nog n tijdje zijn he.
geniet rustig verder, t komt wel dik in orde, tis je zeker en vast gegund

greetz

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:57
Chica

Hey Blueke,

Heb jij al wat regelmaat in je cyclus?

Groetjes,
Chica

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:13
blueke

ben t n beetje kwijt eigenlijk. heb deze maand vergeten op te schrijven wanneer ze gestart zijn, heb gegokt om uit te kunnen tellen. volgens mij is t wel ongeveer t zelfde, tduurt precies al minder lang tot ze weg zijn. tklussen is in alle geval weer gestart k vind t in alle geval weer spannend en das wat telt

greetz

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:17
peewee9

Chica > Wat fijn dat alles er goed uit ziet! Ik weet dat het niet makkelijk is, maar probeer je onzekerheid opzij te zetten, zodat je toch een beetje kunt genieten van de zwangerschap.

Ik ben nog steeds niet ongi geworden, ik begin een beetje hoop te krijgen op een zwangerschap. Maar ik ga -nog- niet testen, durf ik nog niet.... Het is allemaal nog maar zo vers, 7 december, was de tweede miskraam....

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:21
peewee9

Femke > Gefeliciteerd met het kindje van je vriendin, fijn dat je er happy om bent!

Jij hebt dus ook twee miskramen dicht op elkaar gehad. Poeh... En wat voor een testresultaten krijg je morgen? Hou je ons op de hoogte?

Heel veel liefs

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]