Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/01/2009 @ 22:37 Femke | Hi girls, Wendy, ben blij voor je dat het achter de rug is! En blijkbaar gaat deze gyne er voluit voor en da's alleen maar 'positief'. Jullie kunnen nu eindelijk terug stilaan beginnen dromen. Ik Ikke, lap dat komt er ook nog eens bij. Had je het verwacht of komt dit als een nare verrassing? Ik hoop in elk geval voor je dat je snel een nieuwe, fijne job vindt! Marije, fijn in de sneeuw! Hier ligt ook niet meer genoeg om met de slee te wandelen, maar we hebben in elk geval genoten van de sneeuwlandschappen ![]() Sproet, go girl ![]() . Hoewel mijn klusdagen voorbij zijn, doen we alsof dit niet zo is en blijven we het gezellig maken met z'n tweetjes Tja, met die verwarde cycli weet je maar nooit, hé ![]() Blueke, . Blij dat je er weer (even) bent, meid!Els, ik zie dat ook jij een moeilijk jaar achter de rug hebt. Ook ik heb 2 mk-en achter de rug in 2008. Na de eerste in augustus (10 weken) nam ik op aanraden van de gyne een maandje de pil en een weekje na die laatste pil werd ik ongesteld. Nadien was ik onmiddellijk terug zwanger, maar helaas liep het na een kleine 7 weken opnieuw mis. Dat was midden november. Ik ben niet terug aan de pil gegaan en werd na 5 weken ongesteld. Normale cycli duren bij mij 28 dagen, dus was het telkens een weekje langer wachten dan 'gewoonlijk' maar zoals je hier ziet, kan dat erg verschillend zijn. Ben vandaag best vrolijk want een goede vriendin is vanmiddag bevallen van haar tweede kindje en hoewel ik ervoor vreesde, ben ik super-happy voor haar dat het goed is gelopen en dat moeder en dochter het prima stellen. De natuur kan soms prachtig zijn... Van mijn testresultaten weet ik inmiddels nog altijd niets meer! Heb dinsdag 4x naar de gyne gebeld (te druk, ingreep ah doen, geen tijd,...) en toen ik ze uiteindelijk aan de lijn kreeg, bevestigde ze dat als de rekening er is, de resultaten er ook zouden moeten zijn maar zij had ze in elk geval nog niet. Haar secretaresse had geen tijd om naar het labo te bellen (grrrrrr...), dus moet ik wachten tot vrijdag. Heb dan mijn huisarts wat lastiggevallen (hihi), maar die wist ook nog niets meer. Morgen ga ik ze opnieuw wat stalken, want zo voelt het inmiddels voor mij na al die telefoontjes Allé, iedereen lijkt zijn tweede adem gevonden te hebben en van zoveel positieve vibes kan een mens alleen maar vrolijk worden ![]() |
| Gisteren @ 17:57 Chica ![]() | Hey Blueke, Heb jij al wat regelmaat in je cyclus? Groetjes, Chica |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

brok ongeduld

voor zo n 2 weken. de