Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/10/2008 @ 10:49 meimama | hi,hiere ook een groot gezinneke,4 zonen en een dochtertje.en wij gaan nog voor een nrke 6.en ja ook wij krijgen blikken en worden nagestaard...niks van aantrekken hoor.ben ook nog eens onthaalmoeder en als ze beginnente tellen dan zeg ik steevast "er zitten er nog 3 in t school"diene hun gezicht dan hahaha.ik ben zeer fier op mijn gezinneke. |
| 07/10/2008 @ 10:58 7dwergjes ![]() | @ Anna, wij hebben ook 4 zonen en 3 dochters, hoewel ik soms denk dat we maar 1 dochter hebben ![]() |
| 08/10/2008 @ 17:50 7dwergjes ![]() | @Anna, dank u Ik bedoel dat onze jongste en oudste dochter zich vaak meer jongensachtig gedragen dan onze "echte" jongens ![]() |
| 16/10/2008 @ 10:25 julaho ![]() | hey iedereen, wij hebben drie kapoenen, een zoontje van vier, dochter van drie en dochter van twee. We zijn reeds enkele maanden aan het oefenen voor nummertje vier en daarna zal het bij ons gedaan zijn omdat ik altijd het ideaalbeeld had van vier kinderen. Mijn man zit nu dus in het leger en de opvoeding van de kindjes ligt grotendeels bij mij maar ik kan daar best mee leven, dat is een keuze die we samen gemaakt hebben en waar we beide volledig achterstaan. Ik gun mijn man zijn droom in het leger te zijn, en hij gunt me na lang wikken en wegen en vele uurtjes praten toch nog dat vierde kindje. Voor hem hoefde het eerst niet perse omdat hij die behoefte er niet toe had, maar hij begreep ook wel dat ik een vierde kindje wou en dit nu als een gemis aanschouw, dus zijn we er flink voor aan het oefenen wanneer hij thuis is. Er zijn veel mensen die ons veroordelen voor ze ons kennen omdat wij heel jonge mensen zijn, maar uiteindelijk krijgt ieder kinderen op de leeftijd dat hij/zij zich er goed bij voelen en dat is het voornaamste Als er mensen zijn die meer over ons gezinnetje willen te weten komen kijk dan gerust op http://www.netlog.com/julaho groetjes |
| 16/10/2008 @ 12:33 meimama | heykes meiden heb tijdje geleden gereageerd dat ik ook groot gezin heb en sinds gisteren weten we dat nr 6 opkomst is als alles ke is verwachten we hem/haar eind juni.jipie.....kunnen de mensen nog wat meer klappen over ons HIHIHI ![]() |
| 17/10/2008 @ 16:33 Esterke ![]() | DIKKE PROFICIAT meimama!!!! Ik ben in ieder geval hééééél blij voor jullie. Een geweldige zwangerschap en bevalling toegewenst. Groetjes Esje ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

wie willen/hebben er ook een groot gezin??

en draaien is me onze ogen 

maar hij vind twee genoeg omdat we maar drie slaapkamers hebben. 

),Britt en Dylan ongelooflijk schattig!!!