< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Wie start er binnenkort met Menopur ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Wie start er binnenkort met Menopur ?
06/01/2009 @ 19:11
wizzy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Vandaag was ik op een andere school en daar was het gelukkig iets warmer

In Middelheim volgen ze een andere procedure dan in het uza...raar vind ik dit nog steeds
Op dag 5 kom je naar de kliniek voor echo en bloed, ze zien dan of je baarmoederslijm dun geworden is (en of je dus genoeg gebloed hebt) en of je hormoonwaarden (LH FSH progesteron en oestrogeen) normaal zijn.
Dan spuit je tot op dag 9 en kom je terug (dag 9 spuit wordt door hen gezet) en dan weer echo en bloed en dan zeggen ze wanneer je terug moet komen. Ik heb de ervaring dat ik beter pas op dag 7 ofzo ga, omdat mijn bms slecht afbreekt en ik anders een keer voor niets door ben. Vorige keer ben ik 2d na elkaar moeten gaan omdat mijn eitje toen net niet groot genoeg was voor de pregnyl, want ze staan erop dat die gezet wordt door hen, in een spier (niet in de buik zoals bij menopur).

Ik weet nu niet wat ze gaan doen, maar stel dat ik geen cyclus heb, dan moet ik weer orgametril nemen en daar reageer ik zoooo traag op, dan moet ik weer 14d wachten eer ik kan beginnen...pff, wil zo graag direct starten eigenlijk.
Maar ja, willen ze nog wel verder met die menopur is de grote vraag, misschien stelt ze iets anders voor hé.
Zal zo blij zijn dat het vrijdag is, eindelijk weer wat hoop dan !!

grietje : hopelijk morgen groen licht en herstart je alsnog !!
Joke : morgen je gesprek zeker ? Hou ons op de hoogte hé !! ben eens benieuwd wat ze jou gaan voorstellen !!

grts !!!

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 19:40

Raar hè, dat men overal anders werkt. Bij mij kijken ze wel hetzelfde na, maar dan al op dag 2 of t.l. dag 3. Ik ben ook al een keer te vroeg geweest en zoals jij zegt 2 dagen achter elkaar moeten gaan omwille van pregnyl. Ik heb groen licht, meer dan dat zelfs. Ik moet niet meer spuiten, er zitten enkele eitjes en 1 groter. Als ik goed gelezen heb was het 15 mm. Ik moet donderdag terugkomen. Hij ging nog wel naar de bloedwaarden kijken om te zien of het geen cyste was, maar hij dacht van niet. Aangezien ze niets gezegd hebben aan de telefoon buiten dat ik niet moest spuiten en donderdag terugkomen ben ik er vrij zeker van dat het een goed begin is. Donderdag dus echo, bloedafname 's morgens en 's avonds acupunctuur. Ik ben herboren.
Ik hoop dat jij vrijdag een nog groener licht mag krijgen!
Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 20:00
wizzy

Wauw Grietje !!
Een spontane cyclus dan ???
Wat een goed begin van het nieuwe jaar !

Zou dat van die acu komen ??

Ben echt blij voor je...eens niet moeten spuiten en dan ineens dit nieuws...was het bij mij ook maar eens waar :=)

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 20:16
Joke

Super nieuws Grietje ! Ik duim voor die spontane cyclus !

Wizzy: ik duim ook voor jou vrijdag ! Dat je maar snel groen licht mag krijgen. Ik begrijp dat je geen twee weken meer wil wachten... herken je gevoel zo goed... Voor mij staat nog zo'n ellenlange wachtmaand... kijk er echt tegenop. Maar morgen heb ik mijn gesprek bij de fertarts en ga ik eindelijk weten wat ons te wachten staat. Gecombineerd met de acu zal die maand wel te overbruggen zijn, zeker !?

Ik kom net van de acu. Was een vrij lang gesprek en op het einde heeft ze naaldjes geprikt en mocht ik twintig minuutjes ontspannen. Volgens haar heeft veel van mijn problemen te maken met een zwakke mild en energietekort... dit zou het gevolg zijn van teveel emotionele balast de afgelopen jaren... waar ik me wel in kan vinden (mijn man heeft een heel zware depressie doorgemaakt en dan begon onze MMM). Het werkte echt wel ontspannend. Ze vertelde wel dat ze me niet op één maand 'in orde zal krijgen'. Maar ze kan de behandelingen wel ondersteunen. Ik kreeg ook chinese kruiden voorgeschreven en moet ook wat gezond eten...
Volgende week woensdag nieuwe afspraak !

Grietje: hou ons op de hoogte he !

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 18:49
wizzy

En Joke, hoe is het geweest ?
Wat moet je dan zo speciaal eten van de acu ??

Grietje ; ik duim morgen zenne !! Gaan jullie nu IUI doen in deze gewone cyclus of 'gewoon' ??

vrijdag nadert en ik moet zeggen ; ik ben blij en dat merk je ; heb meer energie en moed. Ik heb morgen wel een superlange dag, veel vergaderingen en 's avonds nog een huisbezoek, maar eigenlijk heb ik dit een beetje expres gedaan, dan gaat de dag zo voorbij en is het vrijdag !!!!!

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 22:41
Joke

@Wizzy: nog twee daagjes, meid ! Hoe laat heb je een afspraak?

@Griet: ik duim voor morgen ! Laat ons weten hoe het geweest is hoor !

Ik heb eigenlijk goed nieuws gekregen.
Mijn ventje is niet gewoon vruchtbaar maar SUPER vruchtbaar Echt niet normaal... zijn waarden liggen echt een heel pak boven het gemiddelde... dus da's al goed.
Mijn bloedwaarden waren op zich ook ok, en de fertarts stelde een GnRH-pompje (ik hoop dat ik het goed schrijf)voor. Ik kreeg de papieren mee om het aan te vragen bij de ziekenkas. Vrijdag 23 januari doen ze nog een kleine kijkoperatie zonder verdoving om te zien of mijn baarmoeder goed hersteld is en dan kunnen we naar 't schijnt opstarten. Dus dat is op zich ook wel goed nieuws...
Ben wel blij...
Laat de volgende weken maar voorbijvliegen

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:03

Goed nieuws Joke, met zo'n vruchtbaar ventje moet dit wel goed komen!

Hier gaat het ook de goede kant uit. Ik had me wel vergist dinsdag in de grootte. Nu weet ik zeker dat het vandaag 16 mm was en goed gegroeid volgens de gyneacoloog. Zaterdag terug komen.
Ook bij de acupuncturiste was het lekker warm onder de lamp en dan maar relaxen. Als de inseminatie maandag is, mag ik zaterdag al terugkomen. Anders is het later. Ik heb in elk geval een goed gevoel bij deze natuurlijke cyclus. Hij geeft me terug wat meer moed en positivisme en dit kon ik echt gebruiken.
Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:03

@ Wizzy: Veel succes morgen!
Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:58
Joke

@Grietje: ben blij te horen dat je je goed voelt ! Ik hoop dat je natuurlijke cyclus een mooi resultaat oplevert !
Ik kijk ook al uit naar mijn volgende afspraak bij de acu... zalig he zo onder die warme lamp !
Ik duim voor maandag !

@Wizzy: Het is bijna vrijdag, meid ! Ik duim hoor !

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]