Vandaag was ik op een andere school en daar was het gelukkig iets warmer
In Middelheim volgen ze een andere procedure dan in het uza...raar vind ik dit nog steeds
Op dag 5 kom je naar de kliniek voor echo en bloed, ze zien dan of je baarmoederslijm dun geworden is (en of je dus genoeg gebloed hebt) en of je hormoonwaarden (LH FSH progesteron en oestrogeen) normaal zijn.
Dan spuit je tot op dag 9 en kom je terug (dag 9 spuit wordt door hen gezet) en dan weer echo en bloed en dan zeggen ze wanneer je terug moet komen. Ik heb de ervaring dat ik beter pas op dag 7 ofzo ga, omdat mijn bms slecht afbreekt en ik anders een keer voor niets door ben. Vorige keer ben ik 2d na elkaar moeten gaan omdat mijn eitje toen net niet groot genoeg was voor de pregnyl, want ze staan erop dat die gezet wordt door hen, in een spier (niet in de buik zoals bij menopur).
Ik weet nu niet wat ze gaan doen, maar stel dat ik geen cyclus heb, dan moet ik weer orgametril nemen en daar reageer ik zoooo traag op, dan moet ik weer 14d wachten eer ik kan beginnen...pff, wil zo graag direct starten eigenlijk.
Maar ja, willen ze nog wel verder met die menopur is de grote vraag, misschien stelt ze iets anders voor hé.
Zal zo blij zijn dat het vrijdag is, eindelijk weer wat hoop dan !!
grietje : hopelijk morgen groen licht en herstart je alsnog !!
Joke : morgen je gesprek zeker ? Hou ons op de hoogte hé !! ben eens benieuwd wat ze jou gaan voorstellen !!
grts !!!