< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » OLV middelares deurne

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
OLV middelares deurne
09/12/2008 @ 10:25
Nyphredil

Online Status Stuur bericht
Leila, ik ga ook bij Dr. Katrien De Maeyer. Zij heeft ook mijn curettage gedaan vorig jaar. Laat je weten hoe haar begeleiding tijdens de bevalling was?

Link naar deze reactie
09/12/2008 @ 21:37
Leila

Online Status
ja hoor geen probleem. Tot nu toe ben ik er erg tevreden van. Ze speelt kort op de bal als er complicaties oprijzen, zo had ze voor mij al een afspraak bij de endocrinoloog geregeld nog voor ze mij opbelde met de diagnose dat ik zwangerschapsdiabetes heb. Vind ik wel positief.

Link naar deze reactie
18/12/2008 @ 09:28
lolita

ej karolien leef je nog?
alles goed daar?
x

Link naar deze reactie
18/12/2008 @ 19:43
Leila

Online Status
Ik had een vraagje voor borstvoedende mama's. Zijn jullie goed begeleid in het correct aanleggen van jullie baby? Is BV een succes geworden?
Ik wil dit graag weten omdat ik enorm graag m'n baby bv wil geven, maar heb een beetje schrik dat mogelijk de vroedvrouwen foute raad kunnen geven waardoor de bv kan mislukken.

groetjes
Leila

Link naar deze reactie
30/12/2008 @ 06:19
karolien (op werk)

Hey Lolita!

Ja hoor, ik leef nog ;-)
ben ondertussen terug aan het werk dus het is allemaal een beetje drukker nu, komt er nog eens bij dat ik op mijn werk ontslagen ben, ben dus volop op zoek naar een nieuwe job!

Met Maxim alles dik in orde, is ondertussen de vier maanden al gepasseerd, wat gaat de tijd toch snel!
Het wordt wel hoe langer hoe leuker, lacht erg gericht en al luidop, begint echt te kraaien, is veel aan het vertellen...
Hij krijgt ook al een tijdje groentepap ondertussen en dat loopt erg vlotjes (eet zo'n 250 à 300 gr), afgelopen dagen met fruitpapje begonnen, en dit is nog even wennen.

Zit wel wederom in een groeispurt wat maakt dat hij 's nachts niet meer klokje rond slaapt zonder eten nodig te hebben.
Hij ligt er tegen 22u in na zijn laatste pap en heeft terug eten nodig tussen 5 en 7u, laat ons hopen dat dit snel weer voorbijgaat, want ganse nacht doorslapen was toch een zaligheid!

Qua lengte en gewicht volgt hij mooi de curves, de bovenste weliswaar, een stevig bazeke dus...

Hoe gaat het verder met jullie?
Hoe maakt je grote kleine schat het? En jij?
Ben jij al terug aan het werk?

Groetjes!
Link naar deze reactie
30/12/2008 @ 06:23
karolien (op werk)

Leila,

Ik heb weinig problemen gehad met de bv, dit ging vrij vlotjes...
In het begin (de eerste 2 weekjes ong) wel last van kloofjes en dit doet pijn (vooral bij het aanleggen), maar daar moet je door, even tanden bijten en in gedachten houden dat dit niet blijft duren.

Je krijgt hulp en tips zoveel je maar wilt, je moet er wel even achter vragen en dan geven ze raad en helpen met de glimlach...
Als je last krijgt van kloofjes, vraag je best onmiddellijk achter zalf, die hebben ze daar, maar ik moest er wel zelf achter vragen...
Dit verlichtte de pijn wel een beetje.

Veel succes en ik duim mee dat je borstvoeding even vlotjes mag verlopen dan bij mij, want ik vond het wel leuk dat dit zo vlotjes ging en had er wel deugd van.

Maar ook zonder bv kan je ten volle genieten hoor, het heeft elk zijn voor- en zijn nadelen.
Link naar deze reactie
30/12/2008 @ 07:37
Leila

Online Status
enorm bedankt, karolien, voor je reactie! Ja ik weet dat je evenveel kan genieten van fv te geven, maar persoonlijk prefereer ik bv omdat dit veel gezonder is en m'n beebje wordt al geen grote (circa 3kg) dus in putje winter heeft hij er natuurlijk alle baat bij dan he.

[Laatst gewijzigd door Leila - 30/12/2008 @ 07:40] - Link naar deze reactie
31/12/2008 @ 09:07
Nyphredil

Hey Leila, bij jou komt het wel heel dichtbij nu, hé! Ik wens je een fantastisch 2009 met een vlotte bevalling en een wolk van een baby! Veel succes met de borstvoeding!

Link naar deze reactie
31/12/2008 @ 09:21
Leila

Online Status
Dank je Nyphredil! Voor jou ook een spetterend, gelukkig en gezond 2009 gewenst!!! Alles wat je hartje wenst!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:09
lolita

Ej Karolien,
Ai das minder dat je ontslagen bent...
Hier alles ok,sam was wel uit zijn regelmaat tijdens de feesten,pff niet leuk
nu is hij terug in regelmaat,nog niet 100% zegt 90%
hij krijgt zen laatste flesvoeding om22u30-23u en slaapt door tot 06u30-07u,maar door die drukte van feestdagen,is het vroeger en vraagt hij soms snacht om een tut.
hij lacht veel en brabbelt wat.
ik heb job opgezegd,dus blijf thuis bij sam.
x

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]