< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » teleurgesteld in tweede jongen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
teleurgesteld in tweede jongen
06/09/2008 @ 22:21

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik zou dolgraag een meisje hebben...ik zou ook dolgraag zwanger willen zijn. En ik ben soms blij om de raarste dingen en soms teleurgesteld om de raarste dingen en soms zelfs kwaad om de raarste dingen... ach ja
ben ook maar een mensje

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 22:26

By the way, Anne,
ik zie dat je niet direct contacteerbaar bent, ik hoop dat dit niet is omdat je ook prive aanvallen te verwerken kreeg maar ik wil je toch het volgende zeggen in de hoop dat je misschien nog eens komt piepen,
chapeau dat je dit hier neerpende, ik had nooit gedacht dat je berichtje zoveel zou losmaken. Ik vind er totaal niets verkeerd aan bovendien heb je dit volgens mij ook totaal niet in de hand. Ik hoop dat je in je omgeving iemand vindt om mee te praten. Als je wil mag je mij altijd contacteren.
veel liefs,

SHBB

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 23:10
Bo

Ik wou geen meisje omdat ik ontzettend bang was dat ze op mij zou lijken. Nu heb ik een knul die echt een kopie van mij is... Maar wat hou ik verschrikkelijk veel van hem en nu, een meid is welkom hoor!

Het is gewoon lastig als je al vanaf je jeugd denkt een meisjes/jongensmoeder te zijn en niet krijgt wat je denkt dat je zou krijgen!
Ik vind het juist heel goed dat je hier je twijfels deelt, daar is een forum toch voor? Tuurlijk wil de TO dat haar kindje gezond is, dat wil toch iedereen?!
En kijk het is natuurlijk nóóit de bedoeling dat je aan je kids je eigenlijke voorkeur laat merken!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina