[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/08/2008 @ 21:42 anoniempje | Hallo allemaal Ik had graag even jullie hulp. Binnen een kleine 11 weken moet ik bevallen en we tasten nog steeds in het donker wat betreft de naam voor ons babietje. Mijn man en ik horen beiden graag oude namen. Nu zit ik een beetje met het probleem dat als ik zo wat namen opnoem, mijn moeder en zus(sen)deze namen echt niet graag horen. Ik weet wel dat de keuze bij onszelf ligt, maar toch hecht ik wel belang aan hun mening. Vandaar dat ik nog steeds over geen enkele naam het "Wauw-gevoel" heb. Deze namen vinden wij wel iets hebben: ![]() Anna Marie (vinden ze wel mooi) Louise Helena Melanie maar ook iets nieuwere namen zoals Norah, Ella en Milla ![]() Viktor (vinden ze helemaal niet mooi, ik nochtans wel) Arthur of Tuur Lucas (vinden ze wel gaan) en nieuwere namen zoals Rikke, Rein en Lars. Wat vinden jullie? Of zijn er nog suggesties? Alvast bedankt! |
| 26/08/2008 @ 21:44 Cindy ![]() | Hey waarom dan niet Ella-Marie?? |
| 26/08/2008 @ 21:50 Baki ![]() | ![]() 1. Anna 2. Helena 3. Louise Of Anna-Helena ![]() ![]() Arthur! |
| 26/08/2008 @ 21:54 A'mie | Hoi! Ella of Marie Moet je gaan voor Victor!Gjs |
26/08/2008 @ 23:37 ![]() | ![]() ella mila norah ![]() lars!! lucas |
| 27/08/2008 @ 08:36 Laura ![]() | ![]() Louise Helena ![]() Arthur Anthonie (zo zal onze nieuwe spruit gaan heten ) |
| 27/08/2008 @ 13:46 Wivine ![]() | ![]() helena of Elly ![]() ![]() Viktor is een heel toffe naam Yor, Sem, Milo groetjes en succes |
| 27/08/2008 @ 14:47 Colle ![]() | ![]() Norah Louise ![]() Lucas |
| 27/08/2008 @ 18:08 Iselha | Anna en Victor! |
| 27/08/2008 @ 18:11 mimi1701 ![]() | hai, Norah & Lucas ![]() ![]() |
| 27/08/2008 @ 22:33 anoniempje | Meisjes, alvast heel erg bedankt voor jullie hulp! ![]() Ik ben al heel blij dat er nog mensen zijn die onze namen wel leuk vinden ![]() Jullie maken het wel niet makkelijk, want de meningen liggen nogal verdeeld (ik houd de score bij he )![]() Zijn er nog mensen die hun mening met ons willen delen? Groetjes |
| 28/08/2008 @ 12:01 Miemie | Marie Rikkegaat ook goed samen vind ik! |
| 28/08/2008 @ 22:45 anoniempje | Ja, jullie hebben wel gelijk hoor... we moeten zelf beslissen en kunnen niet voor iedereen goed doen. Toch zou het veel makkelijker zijn als je weet dat je naasten de naam ook mooi vinden . Daarom vind ik het zo moeilijk. Omdat mijn ma en zus onze namen niet mooi vinden beginnen we natuurlijk zelf te twijfelen he .Daarom heb ik jullie om hulp gevraagd, om te zien welke namen er dan zouden uitspringen of net niet... |
| 28/08/2008 @ 23:07 saar ![]() | louise,ella, marie tuur!! |
[Reageer]

zo moeilijk

)

)
. Daarom vind ik het zo moeilijk. Omdat mijn ma en zus onze namen niet mooi vinden beginnen we natuurlijk zelf te twijfelen he
.