< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » April 2008-Club » Graag even jullie mening

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » April 2008-Club
Graag even jullie mening
26/08/2008 @ 16:57

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,
Margo is ondertussen bijna 5 maand en we zijn nog steeds op de sukkel.Ze krijgt nu soya melk omdat haar melk er onverteerd uitkwam via haar stoelgang.Ook krijgt ze 3 keer 4 ml zantac voor elke voeding motlium en na elke voeding gaviscon.Toch blijft ze ontzettend veel overgeven echt met gulpen gans de dag door.Ze huilt en zeurt ook ontzettend veel tussendoor is ze wel happy want ze kan lachen als de beste.Slapen doet ze erg slecht .Afgelopen donderdag moest ze een sliktest laten doen en bleek negatief enkel reflux te zien,en nu moeten we weer afwachten want juffie heeft voor de zoveelste keer sinusitte dus weer ab aerosollen.Volgende week moeten we weer op controle hopelijk gaan ze dan eindelijk eens een ph metrie doen en een gastro want ik ben het stierlijk beu aan het worden.Margo zit gans de tijd over te geven en te huilen en ik hoor steeds maar ja ze is happy komt bij en groeit dus niets aan de hand.Met men andere dochter heb ik net hetzelfde meegemaakt maar toen ze 4 maand was stuurde de KA ons door naar het UZA daar werd ze metteen opgenomen direkt ph metrie en gastro en losec opgestart en binnen de 10 dagen had ik een ander kind,maar nu lijkt ze te trots om ons door te sturen ik kan ook zelf een afspraak maken bij die prof maar dan moet ik op de wachtlijst.Mss moet ik maar is overwegen om osteo te proberen kan je daar zo terecht zonder voorschrift ? Wat zouden jullie doen?
Tis een hele boterham maar tmoest er effe uit.
Groetekes van ons

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 14:49
lesley

Online Status Bekijk profiel
Hoi

Hm echt niet leuk om je dochtertje zo te moeten zien. Kan je je KA niet duidelijk maken dat je eerste kindje ook met dit probleem zat en het na die opname opgelost was? Ik zou er echt op blijven aandringen. Als ze niet wil zou ik me toch maar op de wachtlijst laten zetten. Moet je KA toch van gedachte veranderen en je kan er eerder terecht, kan je je afspraak nog afzeggen, niet?

Veel succes en hopelijk is je meisje snel beter!

lesley

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]