Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/11/2008 @ 16:47 Liesje | Hoi Deniesje! Eindelijk nog eens goed nieuws! Proficiat! Wel een duidelijke streep, en dit een aantal dagen voor uw NOD! Fantastisch! geniet ervan, en hopelijk mag ik binnenkort meejuichen! groetjes liesje |
| 27/11/2008 @ 21:57 Liesje | Had jij de vorige ronde geen bloed laten trekken? Of ben ik verkeerd? Maar dus zou je misschien al verder kunnen zijn dan je denkt? Amai, super zeg! groetjes! |
| 28/11/2008 @ 08:26 Tacha | Gisteren in de vooravond een zwangerschapstest gedaan en blijkt dat ik zwanger ben. Straks even naar de dokter om bloed af te nemen, voor de zekerheid. Groetjes Tacha. ![]() |
| 28/11/2008 @ 12:35 Deniesje ![]() | Hoi Erika, hoop dat het snel raak is voor je. Zou leuk zijn, 3 zwangere dametjes hier, haha. Veel suc6!! |
| 28/11/2008 @ 12:37 MamaN ![]() | Deniesjeeeeeeeeee PROFICIAT !!!! ![]() ![]() Een 'lichte' streep noem ik datte niet zenne!!! ![]() ![]() Echt leuk en Tacha ook proficiat!! |
| 28/11/2008 @ 12:47 Deniesje ![]() | Iedereen zegt dat ik vanaf 06-11 moet rekenen, omdat ik dan eigenlijk ongesteld moest worden. Zal ff nieuwe banner maken ![]() |
| 28/11/2008 @ 12:48 Deniesje ![]() | Dank jullie wel meiden! Hoop zo dat we snel allemaal een positieve test hebben. Heel erg veel suc6! |
| 28/11/2008 @ 12:55 MamaN ![]() | voor ons is het ff wachten tot eind 2009 ,soms moeilijk mja geduld wordt hopelijk beloond! Geniet ervan ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

2009-Baby

zijn