< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » +/- 1 week voor NOD --> Nu al misselijk, krampjes...?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
+/- 1 week voor NOD --> Nu al misselijk, krampjes...?
30/11/2008 @ 07:42
Nien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Goedemorgen Daantje,
'slecht' nieuws... Vriendje en ik hebben besloten om even pauze te nemen van onze baby-plannen...
Het moet eerst weer beter gaan met mij, want als ik zo slecht in mijn vel zit, zal ik toch niet zwanger worden en het geeft alleen maar extra stress. Op het werk ging het weer zo slecht, dat ik me weer volledig heb ziekgemeld.
Ik heb het gevoel dat ik je nu in de steek laat hier... Maar ja...
Ik kom nog wel eens kijken hoe het met je gaat. En met Caroline natuurlijk.
Heel veel liefs en succes, hopelijk ben je snel !!!
xxx
Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 22:56
Daantje

Online Status
heej nien,
heel veel beterschap en snap wel dat je je plannen even op pauze zet!wil er ook minder mee bezig zijn maar dat is moeilijker gedaan als gezecht...
liefs daan

Link naar deze reactie
09/12/2008 @ 12:25

Hallo dametjes,

Op woensdag 3 december om 10:10 heeft onze kleine meid haar eerste kreetjes gegeven. Ze woog 2.690 kg en is 47 cm, haar naam is 'ALYSSIA'

Hoe gaat het met jullie?

Liefs,

Caro en Alyssia

Link naar deze reactie
09/12/2008 @ 13:06
Daantje

Online Status
heej caro,
proficiat!! is ze op dezelfde dag jarg als mjn zusje
hier gaat nog alles zijn gangetje...Nien komt niet meer hier...dus s het erg rustig!
geniet van je kleine meisje!!mooie naam trouwens!
liefs daan

Link naar deze reactie
09/12/2008 @ 14:30

Dank je wel Daantje! Hopelijk gaat alles goed met Nien? Doe haar veel groetjes als je haar hoort en hopelijk kunnen ook zij snel weer beginnen met zwanger worden, maar eerst moet ze zelf beter worden hé.

Mijn ventje is ook jarig op 3 december dus heb hem een prachtig verjaardagscadeau gegeven. Hij is zo fier op zijn dochter!

Hoe gaat het met jou?

Liefs,

Caro en

Link naar deze reactie
09/12/2008 @ 19:44
Nien

Hoi Caroline,
van harte proficiat met de geboorte van jullie Alyssia!

Daantje, het gaat nog niet goed met mij. Eigenlijk gaat het zelfs helemaal niet goed. Maar ik vergeet je niet hoor. Ik nog altijd voor jou.
Hopelijk knap ik gauw weer op maar ik vrees dat het nog wel even zal duren.
Je ziet me wel weer een keertje verschijnen hier.

Veel liefs en dikke knuffel,
Nien.
Link naar deze reactie
10/12/2008 @ 22:50
Daantje

Online Status
heej nien en caro,

hier gaat het allemaal zijn gangetje...maar zit ff niet zo lekker in mijn vel... maak me nogal druk om van alles en nog wat...maak me zo ook niet druk over het zwanger worden dat s een postief ding...heb van de week wel gepraat met iemand op het werk, en moet zeggen dat dat wel oplucht...slaap momenteel super slecht en eten krjg k niet weg... in een week nu 4 kilo kwijt(nu kan ik dat wel hebben maar toch even op letten) en als ik in een nacht 3 uur slaap dan is het best veel...moet weer even bij gaan komen...tel ook echt niet op een eventuele zwangerschap...
Nien ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en als je je hart wil luchten ben je welkom!

liefs daan

Link naar deze reactie
19/12/2008 @ 06:26
Nien

Hoi Daantje,
goh zeg dus met jou gaat/ging het ook niet al te best. Ik zit ook nog aardig in de put. Een collega heeft pas verteld dat ze zwanger is, en dat kwam heeeeel hard aan. Nu weet dus ook iedereen dat het bij mij is misgegaan. Vind het erg confronterend en heb het er heel moeilijik mee... Op m'n werk denk ik aan niks anders.
Ik doe 's nachts ook geen oog dicht... M'n hele lijf doet zeer van alle spanningen... Ik huil elke dag. Niet zo mooi he. Maar we gaan er wat aan doen hoor. Ik praat met veel mensen en ga binnenkort misschien in therapie, er moet nog even gekeken worden, wat geschikt zou zijn voor mij.
Ik zie dat het idd niks geworden is met jou, afgelopen ronde. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt En dan komt dat kindje vanzelf hoor.
We komen er allebei wel uit he!
Ik hoop dat je nog wat van je laat horen,
veel liefs,
Nien.
Link naar deze reactie
20/12/2008 @ 10:35
Daantje

Online Status
heej Nien,

Kan me wel voorstellen dat het hard aankomt als er nu net weer iemand in je omgeving zwanger is... moet het zelf ook verwerken dat het is mis gegaan... Ben wel van mening dat praten goed is!en of dat nu een bekende is of via therapie, doe wat voor jou het beste lijkt!!

ik ben weer begonnen aan de volgende ronde maar zie het allemaal wel...moet eerst even wat dingen op een rijtje zetten en dan komt het vanzelf wel een keertje... Nu alleen opletten dat ik niet meer afval want kon het wel hebben maar nu 2 maten kleiner in mijn broeken en ben in 2 weken tijd van 83 naar 76 gegaan...dat kan toch niet gezond zijn...
over een week is een vriendin van mij uitgeteld en 4 februari mijn tante, ga daar wel met de kids spelen

ik wens je hele fijne feestdagen en alvast een knallend nieuwjaar!!
en denk aan jezelf!!

liefs daan

Link naar deze reactie
28/12/2008 @ 07:53
Nien

Hee Daantje
en hoe waren jouw feestdagen? Ik heb gewerkt, tsja in de zorg gaat alles gewoon door he. Maar het was wel leuk hoor.
Is je vriendin al bevallen?
Hopelijk is je gewicht gauw weer stabiel. Anders zou ik toch even bij de HA langs gaan. Zoveel afvallen in korte tijd is niet gezond! Zeker als je er niets voor hoeft te doen (of te laten).
Met mij gaat het nu alweer een tijdje goed. Afgezien van een aantal kleine dipjes, zie ik het allemaal wel weer zitten. Hopelijk blijft dat zo. Dinsdag heb ik een gesprek ivm de therapie, ben benieuwd.

Ik hoop dat je een gezellige Kerst hebt gehad met vrienden en familie! En dat 2009 voor ons maar een vruchtbaar jaar mag worden
Groetjes!
Link naar deze reactie
29/12/2008 @ 00:25
Daantje

Online Status
heej nien,
super dat het weer wat beter met je gaat! hoop voor ons dat het een vruchtbaar jaar gaat worden... kerst was heel gezellig en ook moeten werken... ook de vakantiegangers willen zwemmen... ben nog steeds aan het afvallen nu 12.5 kilo in 3 weken morgen even de huisarts bellen... ben er wel weer wat beter aan... zie het weer zoals het moet ...mijn vriendin is nog niet bevallen... nu 5 dagen na uitgetelde datum dus zal wel snel gebeuren!
ik wens je een hele fijne jaarwisseling!
liefs daan!

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 14:34
Nien

Hoi daantje,
allereerst natuurlijk een heel gelukkig nieuw jaar voor jou
En ben je al bij de HA geweest? Hoe gaat het nu met je gewicht? En verder?

Ik zou de 30e toch een gesprek hebben... Nou die afspraak was verkeerd gepland. De psych was op vakantie... Nu mag ik de 14e.
Dus ik zal je nog laten weten hoe dat ging.
Verder gaat het wel ok. Dus houden zo.
Liefs!
Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:52

Hallo Dames,

Ik wens jullie een fantastisch nieuwjaar en blijf voor jullie duimen dat het dit jaar mag lukken!
Hoe gaat het voor de rest met jullie?
Hopelijk laten jullie af en toe nog iets weten!

Liefs,

Caro

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:57
Daantje

Online Status
heej meiden,
gelukkig nieuwjaar en de beste wensen(beetje laat maarja)

Nien ben bij de huisarts geweest en bloed geprikt enz maar viel niets raars aan te zien... ben n totaal in 3 weken 13,5 kilo afgevallen maar daarna niets meer moet nu goed in de gaten houden of dit zo blijft...
Hoor graag hoe je gesprek gaat wel minder dat het eerst is verzet!

caro hoe gaat het met jou allemaal?? lekker genieten van je meisje!

morgen moeten de hier weer komen...eerste van het nieuwe jaar...heb alleen nog niet het idee dat ze eraan komen...alleen heel misselijk verder nog niets...terwijl ik normaal nu al flink buikkramp zou hebben... denk dat ze wat later gaan komen ofzo...verder nergens last van en met dit weer kan ik ook de griep krijgen ofzo...

is het bij jullie ook zo wit?? hier is het als je op de fiets stapt of in de auto echt blij dat ik glij... al een paar slippers gemaakthoop dat het niet meer te lang blijft liggen is al bjna een week zo!

dikke knuffel daan!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]