Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/12/2008 @ 22:56 Daantje | heej nien, heel veel beterschap en snap wel dat je je plannen even op pauze zet!wil er ook minder mee bezig zijn maar dat is moeilijker gedaan als gezecht... liefs daan |
| 09/12/2008 @ 13:06 Daantje | heej caro, proficiat!! is ze op dezelfde dag jarg als mjn zusje ![]() hier gaat nog alles zijn gangetje...Nien komt niet meer hier...dus s het erg rustig! geniet van je kleine meisje!! mooie naam trouwens!liefs daan |
| 10/12/2008 @ 22:50 Daantje | heej nien en caro, hier gaat het allemaal zijn gangetje...maar zit ff niet zo lekker in mijn vel... maak me nogal druk om van alles en nog wat...maak me zo ook niet druk over het zwanger worden dat s een postief ding...heb van de week wel gepraat met iemand op het werk, en moet zeggen dat dat wel oplucht...slaap momenteel super slecht en eten krjg k niet weg... in een week nu 4 kilo kwijt(nu kan ik dat wel hebben maar toch even op letten) en als ik in een nacht 3 uur slaap dan is het best veel...moet weer even bij gaan komen...tel ook echt niet op een eventuele zwangerschap... Nien ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en als je je hart wil luchten ben je welkom! liefs daan |
| 20/12/2008 @ 10:35 Daantje | heej Nien, Kan me wel voorstellen dat het hard aankomt als er nu net weer iemand in je omgeving zwanger is... moet het zelf ook verwerken dat het is mis gegaan... Ben wel van mening dat praten goed is!en of dat nu een bekende is of via therapie, doe wat voor jou het beste lijkt!! ik ben weer begonnen aan de volgende ronde maar zie het allemaal wel...moet eerst even wat dingen op een rijtje zetten en dan komt het vanzelf wel een keertje... Nu alleen opletten dat ik niet meer afval want kon het wel hebben maar nu 2 maten kleiner in mijn broeken en ben in 2 weken tijd van 83 naar 76 gegaan...dat kan toch niet gezond zijn... over een week is een vriendin van mij uitgeteld en 4 februari mijn tante, ga daar wel met de kids spelen ![]() ik wens je hele fijne feestdagen en alvast een knallend nieuwjaar!! en denk aan jezelf!! ![]() liefs daan |
| 29/12/2008 @ 00:25 Daantje | heej nien, super dat het weer wat beter met je gaat! hoop voor ons dat het een vruchtbaar jaar gaat worden... kerst was heel gezellig en ook moeten werken... ook de vakantiegangers willen zwemmen... ben nog steeds aan het afvallen nu 12.5 kilo in 3 weken morgen even de huisarts bellen... ben er wel weer wat beter aan... zie het weer zoals het moet ...mijn vriendin is nog niet bevallen... nu 5 dagen na uitgetelde datum dus zal wel snel gebeuren!ik wens je een hele fijne jaarwisseling! liefs daan! |
| Gisteren @ 17:57 Daantje | heej meiden, gelukkig nieuwjaar en de beste wensen(beetje laat maarja) Nien ben bij de huisarts geweest en bloed geprikt enz maar viel niets raars aan te zien... ben n totaal in 3 weken 13,5 kilo afgevallen maar daarna niets meer moet nu goed in de gaten houden of dit zo blijft... Hoor graag hoe je gesprek gaat wel minder dat het eerst is verzet! caro hoe gaat het met jou allemaal?? lekker genieten van je meisje! ![]() morgen moeten de hier weer komen...eerste van het nieuwe jaar...heb alleen nog niet het idee dat ze eraan komen...alleen heel misselijk verder nog niets...terwijl ik normaal nu al flink buikkramp zou hebben... denk dat ze wat later gaan komen ofzo...verder nergens last van en met dit weer kan ik ook de griep krijgen ofzo...is het bij jullie ook zo wit?? hier is het als je op de fiets stapt of in de auto echt blij dat ik glij... al een paar slippers gemaakt dikke knuffel daan! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

+/- 1 week voor NOD --> Nu al misselijk, krampjes...?

!!!

mooie naam trouwens!

...mijn vriendin is nog niet bevallen... nu 5 dagen na uitgetelde datum dus zal wel snel gebeuren!
hier weer komen...eerste van het nieuwe jaar...heb alleen nog niet het idee dat ze eraan komen...alleen heel misselijk verder nog niets...terwijl ik normaal nu al flink buikkramp zou hebben... denk dat ze wat later gaan komen ofzo...verder nergens last van en met dit weer kan ik ook de griep krijgen ofzo...