< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » 2006-Club » wegloper

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/08/2008 @ 17:52
BlackWidow

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey allemaal,

wij vertrekken de 2e week van september naar de provence. Nu ons zoontje die loopt nogal graag eens weg van papa & mama.

Omdat 'k dit in de provence echt niet wil meemaken & ook, der zijn zoveel meren en zwembaden, ik wil echt 100% zeker zijn dat hij echt niet van ons weg kan, zelfs al trekt hij zich los van ons hand...

Omdat 'k hem ook niet, zoals vorig jaar, constant in de buggy wil zetten als we gaan wandelen, zou 'k graag zo'n leiband voor kinderen aanschaffen.
'k heb het internet al afgezocht, maar vind geen plaats waar 'k die kan kopen.

Weet iemand van jullie 'n plaats in belgie waar je die vindt?
of desnoods online?

groetjes
Ikke

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 18:48

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey
ik ben ook van belgie en normaal kan je dat in de premaman vinden of in de carrefour of cora

onze dochter liep ook alijd weg
en zij heeft met zo een riempje leren lopen

groetjes

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 12:37

Online Status
weglopen
Hoi,
Hier wil Joni ook niet altijd meer in de buggy zitten dus heb ik haar een riempje gekocht. Het is een elastisch riempje zodat ze toch een beetje vrijheid heeft als ze wil lopen, maar ver weg kan ze niet. Het riempje maak ik vast rond haar pols en het andere uiteinde rond mijn pols. Van het moment dat we gaan winkelen en ik laat het riempje zien, dan geeft ze me haar polske al. Ze vindt het helemaal niet erg om het aan te doen, in tegenstelling tot wat de mensen denken. Ze vinden het zielig want een hond wordt aan de riem gedaan maar toch geen kinderen, maar vaak krijg ik ook positieve reacties tijdens het winkelen: o wat makkelijk, nu kan ze niet meer weg, leuke uitvinding. Ik heb het gekocht in de etos op de hollander. Veel succes ermee en geniet van de vakantie...
Grtz Jeannie
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]