Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/10/2008 @ 21:22 Annemarie ![]() | Wat een nieuws!! Wat een goede berichten allemaal!!! Gefeliciteerd!!!! ![]() |
| 30/10/2008 @ 10:51 Sofie ![]() | Hey, Was jullie weer wat kwijt... Maar zie, ik kom hier nog eens langs en niks dan goeie berichten! Dikke proficiat allemaal!!! Groetjes, Sofie |
| 30/10/2008 @ 14:27 patries | O San, wat goed zeg!!! En ook echt tegelijk gewoon, echt leuk! moet zeggen dat ik het nog niet echt goed kan bevatten hoor. Ik word ook iedere ochtend wakker en dan denk ik owja, ik ben niet meer alleen hihi. We hebben 24 november de 8 weken echo, erg spannend wat we weten dat er deze maand 2 eitjes zijn gesprongen..... Ik zou ook wel blij zijn als de eerste 3 maanden achter de rug zijn. Het is zo vaag, maanden kijk je uit naar dit moment, periodes van verdriet en hoop enzo. En dan is het zover en dan komen er weer nieuwe gevoelens, de angst dat het mis gaat enzo. Echt bizar, probeer er ook niet te veel aan te denken en we gaan er ook gewoon vanuit dat het allemaal goed gaat, maar toch. Is dit herkenbaar bij jullie? Liefs Patries |
| 04/11/2008 @ 11:04 patries | Hoi meiden, Anna, bij jou komt het ook goed, weet ik zeker! Ik heb gisterenavond en vanmorgen een klein beetje bruinig/rozig slijm verloren. Bij het vegen en heel klein beetje, maar ik maak me toch wel zorgen. Heb het ziekenhuis al gebeld en die zeggen dat ik me geen zorgen moet maken, dat het normaal is en heel vaak voorkomt. Toch maak ik me druk, ben zo verschikkelijk bang dat het mis gaat. Heeft 1 van jullie dit ook gehad in het begin van de zwangerschap? Hoop dat jullie me wat gerust kunnen stellen. Liefs Patries |
| 07/11/2008 @ 16:23 patries | Hi Meiden, Mie: een zoontje, wat onwijs leuk zeg! Fijn dat de echo verder ook helemaal goed was, je zit gewoon al op de helft. Annemarie: bij jullie ook alles goed, super hoor! Ook al op de helft wat gaat de tijd toch snel he. Anna: Ik kan me jouw verhaal inderdaad nog in grote lijnen herinneren. Geduld hebben is het gene geweest wat altijd tegen mij is gezegd. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, ik heb 26 maanden op dit wondertje moeten wachten, maar toch hou moed he! Ik kan je wel vertellen dat heel die ellendige periode van het wachten en de teleurstellingen en verdriet nu in 1 klap weg zijn. San: Fijn dat alles zo goed met je gaat! Weet je al wanneer je de eerste echo hebt? Ik heb hier een beetje roerige weken achter de rug. Mijn tante heeft afgelopen maandag eutenasie laten plegen, vandaag de crematie geweest. We wisten dit eigenlijk op het zelfde moment als toen we erachter kwamen dat we zwanger waren. Gevoelens waren erg dubbel allemaal. Maargoed, vandaag hebben we, hoe moeilijk ook, het afgesloten en nu kunnen we ons volledige richten op onze kleine kruimel. Het gaat goed met me, erg moe en last van mijn borsten. Kan niet gewoon al met bh's niet meer aan! En het bruinverlies (het was geen bloed) ja wat moet ik daar over zeggen. Het was alleen maandagavond bij het vegen en gisteren 1 keer een klein beetje bij het vegen. Maar echt heel weinig hoor, het was vooral slijmerig. In ieder geval zag het er niet zo uit zoals het er vlak voor mijn menstruatie uit ziet. Ik ga er daarom ook gewoon maar vanuit dat het wat oud bloed is, of nog wat bloed van de innesteling. Ik heb ook zoiets van, als het fout was geweest dan had het nu ook wel door moeten zetten. Over 2 weken onze eerste echo, kan echt niet wachten! Liefs Patries |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zwanger??????

Ik wil ook!!! Vannacht zijn mijn
in alle hevigheid losgebroken. Laatste cyclus was er eentje van maar 29 dagen, dus dat is toch al iets...