[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/08/2008 @ 23:29 Jessica | Hallo iedereen! Wij hebben een autostoeltje tot 9 kg, morgen moeten we op controle, maar volgens onze weegschaal weegt Vince nu 8kg 300. Hoe moet dat nu? Want ik heb al gelezen dat je kindje moet kunnen zitten voor ze in een autostoel groep 1 mogen. Ik zag op de site dreambaby wel een autostoel groep 0+1 Dat mag van de geboorte tot ze 18 kg wegen. Maar het ziet er vrij krap uit, Voor nu zou het goed zijn, maar ik denk dat als ze 12 a 13kg wegen het toch moeilijker krijgen. Hoe doen jullie het? En vanaf wanneer kan een babytje zelfstandig zitten? groetjes |
| 22/08/2008 @ 11:13 yukie | dag jessica vorige week ben ik ook naar babywinkel geweest om een autostoel te halen maar ze hebben mij niet aangeraden omdat hij nog te klein is, hij is van 24-4 maar mijn zoontje weegt ook al 8.130 dus bijna 9 kilo maar ze moeten kunnen in zitten voor zijn nekje is het dan veiliger hebben ze mij verteld. dus ik moet maar afwachten tot dat hij 6 maanden of zo wordt want ik denk toch dat hij binnenkort niet meer in maxicosi kan zijn benen steken al zeker uit en zijn hoofdje binnen kort en dan moeten we wel eentje halen want op de schoot is ook niet veilig. succes groeten, |
| 22/08/2008 @ 12:11 yukie | dag san, inderdaad zolang het hoofdje in blijft dan geen probleem maar aangezien hij nu al 67cm is met 17 weken denk niet mogelijk is tot 7-8maanden te wachten hij heeft niet echt plaats meer voor zijn hoofdje. maar we houden vol tot dat hij er in past en daarna moet het echt maar in een autostoeltje dan kunnen we niks meer doen. ze moetn toch wel een beetje recht op kunnen zitten dus zo lang mogelijk wachten. groeten, |
| 22/08/2008 @ 21:36 Jessica | Hey iedereen, Ik heb daarstraks gevraagd bij k&g wanneer ik Vince in een autostoel groep 1 mag zetten. Vanaf 5 maand mag het als ik de autostoel in slaapstand kan zetten. Anders mag het pas als ze goed kunnen zitten rond 8 a 9 maand. Ik ga volgende maand dan toch maar voor een autostoel zien met slaapstand. Welke hebben jullie, of willen jullie? Ik vind dat er nogal veel verschil zit in prijs, maar zijn ze dan ook beter? groetjes |
| 23/08/2008 @ 06:51 Anneke ![]() | ik heb de maxi cosi priori |
| 23/08/2008 @ 10:51 Jessica | Bedankt Anneke! Ik vind het allemaal zo moeilijk met die gewichten en leeftijden.. Het ene kind is het andere niet eh, en zoals ge zegt, da zou onozel zijn moest ge nu 2 stoelen van groep 1 kopen. Mja 13 kg of 18 kg is wel een ruim verschil eh. misschien eens navragen.. groetjes |
| 25/08/2008 @ 17:53 Melissa ![]() | Wij hebben de maxi cosi tobi gekozen. Emily zit er wel nog niet in, maar we hebben al zoveel goede dingen gehoord over de stoel dat de keuze snel gemaakt was. |
26/08/2008 @ 15:10 ![]() | Aja Nina zat voor haar 9 kg in de autostoel hoor maar ze kon wel zelfstandig zitten op 5maand en een half dus vanaf dan zat ze in de autostoel |
[Reageer]

autostoeltje