< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » baby wakker maken voor bv?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
baby wakker maken voor bv?
21/08/2008 @ 21:43
jenna

onze dochter wordt deze week 7 weken. 's nachts slaapt ze meestal 6u aan 1 stuk. 's Morgens en 's avonds vraagt ze vaak naar voeding, om de 3u. Maar overdag slaapt ze vaak langer dan 4u! Dan maak ik haar nog steeds wakker om te eten. Maar moet dit eigenlijk wel?
Ze zit heel mooi op gewicht, zelfs een beetje erover!
Hoe doen jullie dat?
Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 22:18
Marijke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb Vince nooit wakker gemaakt voor een voeding.
Als hij aangaf honger te hebben kreeg hij BV.
Hij zat ook mooi op gewicht en lengte.

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 10:01

Hallo,
Mijn zoontje zou ook langer dan 4 uur slapen en ik maak hem wel wakker na vier uur... (toch overdag, 's nachts mag hij zo lang slapen als hij wil:-)).
groetjes
Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 20:34
Nieke

Hoi,

ik heb onze meisjes nooit wakker gemaakt voor een voeding (alleen die eerste week in het ziekenhuis kwamen ze elke nacht kijken of ze wel gedronken hadden en indien nodig maakten ze hun wakker )
Mijn oudste vroeg om de 2uur, de jongste om de 3-4u.
Als ze mooi op gewicht is zou ik haar niet wakker maken...Ik zou ze gewoon eens laten doen en zien wanneer ze dan wel vanzelf wakker wordt, gewoon even afwachten...Ik ben eigenlijk van principe; als ze honger hebben worden ze wel wakker.

groetjes
Nieke

[Laatst gewijzigd door Nieke - 26/08/2008 @ 20:35] - Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 13:46
Esterke

Hoi,

Ik heb ons meisje ook nooit wakker gemaakt om te eten.
Niet 's nachts, maar ook nooit overdag. Ze kreeg volledig eten op vraag. En ze groeit goed kwa lengte en gewicht.

Een gezonde baby zal echt wel wakker worden en/of huilen als ie honger heeft hoor, ik zou me daar geen zorgen om maken.

Mij hebben ze zelfs in't ziekenhuis vertelt dat of je nu borstvoeding geeft of FV je best altijd kan voeden op vraag.
Zij hebben ons meisje ook nooit wakker gemaakt om te eten, ze hebben me lekker laten doen toen ze zagen dat het goed ging en in't begin moest ik gewoon effe bellen als ze honger had en dan kwamen ze me helpen.

Groetjes Esje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]