[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/08/2008 @ 20:24 | Heeft iemand hier ervaring mee. Ik heb een Urban Jungle gekocht en nu wil ik daar graag mijn maxi-cosi's op plaatsen maar nu zijn er wel adapters die op een enkele Urban-Jungle passen. Ik ben vandaag bij Babypark Hoogeveen geweest en zij zeiden dat er mensen waren geweest welke de adapters op twee verschilllende hoogtes plaatsen en dan konden er twee maxi-cosi's naast elkaar op. Heeft iemand hier ervaring mee want dat meisje in de winkel heeft van alles geprobeert maar het lukte haar niet. En de adapters zijn 60 euro per stuk dus ik moet het wel zeker weten. gr jolanda 34 wk zwanger van 2-ling |
| 22/08/2008 @ 11:53 Barbara ![]() | Ik houd deze topic zeker in het ook, als dat zou kunnen ben ik ook heel erg geïnteresseerd... |
| 22/08/2008 @ 20:24 jolanda | Ik ben dus speciaal naar hoogeveen geweest want daar hadden ze de ABC design ZOOM staan hier passen twee maxi-cosi's op achter elkaar dus toen dacht ik dat als daar een maxi-cosi op past kan daar dan ook de kinderbak op van mijn quinny (deze heb ik nog van mijn zoontje en ik kan er 1 lenen van mijn vriendin. Ik dacht alles opgelost. Maar nu passen daar wel twee maxi-cosi's op maar.... heel slim van de makers de kinderbakken passen er niet op de adapters voor de quinny zijn hoger want ze zakken een heel eind in de zijkant van de kinderbak dus dit gaat niet lukken. Dus je moet hier dan ook weer twee kinderbakken bij bestellen als je hem compleet wilt hebben. Verder wel een mooie wagen. Hij staat dus bij babypark op de site. gr jolanda |
| 22/08/2008 @ 20:38 Miek | Hoi, Ik dacht ook dat het niet ging... mij hebben ze eens verteld dat je wandelwagen met 2 maxi cosi's te breed wordt om door een deur te kunnen... maar als ik hierboven lees, zou er toch een model zijn waarbij het lukt?! Wij hebben het dus niet gehad! Groetjes Miek |
| 29/08/2008 @ 14:57 jolanda | proberen?? Ik heb op internet een oude adapter gevonden met nog een ijzeren klem ik ga dit proberen en dan horen jullie of het wel wil of niet. Als het goed is krijg ik hem volgende week. gr jolanda |
| 15/09/2008 @ 21:43 jolanda | Met de adapter lukt het dus niet nu maakt mijn vader een frame om erop te klikken en dat daar de twee maxi-cosi's op kunnen. Moet nog gemaakt worden maar als hij klaar is horen jullie meer. gr jolanda |
| 17/10/2008 @ 22:09 | Ben sinds 4 weken trotse moeder van en tweeling. Ik had een easywalker maar daar konen echt geen 2 maxicosis op. ik heb hem weer verkocht en in duitsland de abc design zoom besteld. Hier passen ze wel op en de wagen rijd erg lekker. makkelijk en licht om te sturen. makkelijk op te klappen en in de auto mee te nemen. Ben er erg blij mee. |
| 17/10/2008 @ 23:22 jenny | onze tweeling is ondertussen bijna 4 maand oud wij hadden eerst een tweeling buggy naast elkaar maar die paste niet in onze auto omdat we hem gekregen hebben konden we het eerst niet proberen. als ze ongeveer een maand oud waren, waren we op stap en ik had mijn luiertas aan de stang gehangen ondertussen was ik in gesprek met een collega en plots kantelde de buggy door het gewicht van de draagtas de kindjes lagen in hun draagmandjes gelukkig zagen we het beide op tijd of ze zouden eruit gevallen zijn. de volgende dag ben ik op zoek gegaan naar een betere wandelwagen. ik vond het ook belangrijk dat er twee maxi cosi's op paste, wij hebben uiteindelijk ook gekozen voor de ZOOM van ABC design ik ben er heel blij mee alleen geraken we nergens aan de adapters voor de maxi cosi's de winkel waar de wagen gekocht hebben gingen ervoor zorgen dat we ze binnen de week hadden ondertussen is het bijna 7 weken geleden en we hebben ze nog niet ik voel me ontzettend bedrogen door die verkoopsters. nu heb ik ze in Duitsland besteld twee weken geleden ik heb ze ook nog niet gekregen gelukkig zijn onze prutskes al groot genoeg om in de zitjes te liggen plat dan ik ben er heel blij mee maar ik vind het zo spijtig van de adapters. moest even mijn woede van me afschrijven |
| 23/11/2008 @ 21:10 | abc design zoom Hoi Leanne, Wij zitten eraan te denken de abc design te kopen in Duitsland. Waar hebben jullie jullie wagen gekocht? |
03/12/2008 @ 20:53 ![]() | Hallo Even vraagje: is die duowagen van Zoom dan goedkoper in Duitsland? in B verkopen ze hem niet, maar in Breda (voor mij vlak over de grens) wel. |
| 04/01/2009 @ 16:07 sweepy | In duitsland kun je de Zoom bestellen en is veel goedkoper dan in Nederland, scheelt bijna 200 euro. |
[Reageer]

adapters voor maxicosi op Urban-Jungle voor Twin