< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Peuters » cadeautips voor zoontje zijn tweede verjaardag

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Peuters
cadeautips voor zoontje zijn tweede verjaardag
21/08/2008 @ 20:19
Heidi

Online Status Bekijk profiel
Zoals de titel wel al zegt, mijn oudste zoontje wordt 2 jaar en ze beginnen mij van alle kanten al te vragen wat ze kunnen kopen voor hem.

Hebben jullie misschien tips? Een garage, driewieler, loopfietsje, ballenbad heeft hij al. Duplo speelt hij ook heel graag mee, maar daar heeft hij toch redelijk genoeg van.

Is een fornuisje of winkeltje meer iets voor meisjes, of spelen jongens daar ook graag mee? Ik probeer dingen te zoeken waar ze allebei veel plezier van zouden hebben.

Tips welkom!

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 23:48
Angela

wat dacht je van een elektrische auto?superstoer..zijn wel prijzig dus ik weet niet hoeveel je wilt besteden.kijk maar eens op cars4kids.ons meiske word in november ook 2 en krijgt zon mooie roze.
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 08:10

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Een keukentje is een heel goed idee.
De jongens in mijn kleuterklas spelen daar heel graag mee. Alleen geef ik de voorkeur aan een houten model. Wel iets duurder maar wel heel duurzaam. Plastieken modellen trekken het vuil aan en zijn veel lichter waardoor ze gemakkelijker omvallen of worden meegenomen door heel de living !

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 16:51
sigrid

Online Status Stuur bericht
Misschien is een werkbank meer iets voor jongens?
En waarom niks om te knutselen: kleurtjes, stiften, stickers, stickerboekjes,....?

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 17:00
Wonder

Een houten trein
nopper
kleertjes
serviesje (daar speelt mijn zoontje van 1/2 uren mee, net als zijn zus van 3)
Zandbakspulletjes
Bal
Mooie boekjes (prentenboekjes)
Puzzels
cd met kinderliedjes (bijv. liedjesboom)
dvd van favoriete serie (brum, piet piraat oid)
kruiwagentje
tuinspulletjes om papa en mama te helpen
speelhuisje
kruiptunnelset
mooi stoeltje voor aan laag tafeltje
doktersspulletjes
badspeelgoed

tjee, er is zoveel.... maar bij jullie is het, net als bij ons, vast ook net een speelgoedwinkel.

Succes, vind dit altijd zoooo moeilijk!

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 19:52
Heidi

Bedankt voor de tips, ik kan er wel wat uithalen.

Vooral het keukentje of serviesje lijkt me wel wat.

En die werkbank, daar ga ik ook eens voor kijken. Ik heb liever dat iedereen bij elkaar legt want anders vind ik het zo een overstelping van cadeaus voor hem. Bij zijn eerste verjaardag was hij er helemaal van uit zijn doen. Nu vraag ik al veel winterkleren,etc...

Groetjes

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 12:32
Lies

Hoi Heidi,

Tips in overvloed op onze website http://www.jolena.be
Keukentjes worden nog opvallend veel gekocht voor jongens, de toekomstige generatie vaders zal kunnen koken
Onze Nathan heeft een loopfiets gekregen uit onze winkel onlangs, maar dan eentje op luchtbanden, zo'n voorbereidende op de echte fiets. Voor hem het ideale cadeau, hij is nergens liever dan buiten, vandaar...

Groetjes,
Lies.
Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 19:52
elsje

duplo zou ik geven voor zijn verjaardag
Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 23:32
brientje

ik heb net een verlanglijstje gemaakt (op proef) voor de 2de verjaardag van Mila; en ik heb er nog wel een paar dingetjes opstaan:

* een kinderfauteuille/ -relax (zoals bij Ikea) om boekjes in te lezen
* klei en uitsteekfiguurtjes
* boekjes en DVD's van favoriete series
* fietshelm (van ons krijgt ze een loopfiets)
* peuterspelletjes (zoals 1_2_3 Plopspel)
* keukentje
* iets leuks voor op de kamer
* kindertrampoline, want ze springt super-graag!
* kleding eventueel (maar vind ik meer voor Kerst of Sint)
* centjes om bij te leggen aan iets groters...

Goh, er is zoveel, maar soms zijn ze nog net te klein voor het 1 en weeral te groot voor het ander! Het teletubbieshuis doet het hier ook goed (vorig jaar gekregen) en puzzels mogen wat moeilijker... Genoeg om te kiezen, maar moeilijke beslissing he?

Hoop dat je een ideetje vindt!

Groetjes, brien

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 22:50
elke

hoi

wij hebben voor onze dochter haar 2de verjaardag een springkasteel gekocht en ze is er echt zot van. wel niet super goedkoop, maar hé als je hun gezichtje dan ziet bij het open maken van dat pak en dat kasteel blaast zich op suuuper gewoon. kan nog heel lang dienen ze mag erop tot ze 30 kg weegt.
kan ook dienst voor de 2de.

groetjes

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 23:03
Denise

Hoi,

Ik zou ook voor een keukentje gaan, of in ieder geval iets voor binnen. De zomer is bijna voorbij en de herfst ligt al op de loer( regenbuien!!!)

Ik heb onderlaatst bij Intertoys een soort tafel gekocht, met een wegenplaat erop. En een houten treinset,met huisjes,auto's boompjes mensen enz. Zat allemaal bij elkaar in! Was afgeprijst van 100 euro naar 40 euro!!

Misschien dat je zelf zon tafel kan maken? En die treinsets vragen? Leuk om uit te breiden!
Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 11:38
kelleke

Online Status Stuur bericht
hey

bij ons krijgt hij voor zijn 2de verjaardag van de grootouders een werkbank van bosch waar alles echt werkt. dan is de papa zijn werkgerief mss veilig. van ons zal hij de grote dierentuin van duplo krijgen.

wat wij ook vragen maar dan vor de sint enzo...

play doch
duplo
diertjes ( vind da zo grandioos om mee rond te stappen)
gewone puzzels van 6 stukken ofzo
dingetjes van de vroom planeet
kleurboeken
plakboeken
...

een keukentje dat krijgt de zus is er wel nog te klein voor maar babyspeelgoed heb ik genoeg en dan kan hij daar ook mee spelen.

een winkelkarretje vind hij ook wel leuk. bij de ka hebben ze er een en dat vind hij ook grandioos.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]