< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » Zo ongerust...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
Zo ongerust...
21/08/2008 @ 19:48
Ongeruste_ik

Hoi,

Ik ben zaterdag 19 weken zwanger. Sinds vorige week voel ik het kindje, vooral 's avonds. Nu heb ik het al 2 dagen niet meer gevoeld en ik maak me zorgen...

Kan dit dat je het kindje een aantal dagen niet voelt?

Groetjes
Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 19:55
Heleen

Hoi,

Dat kan heel goed hoor, maak je je nog maar geen zorgen. Tot 24 of 27 weken hoef je je kindje echt niet elke dag te voelen. Het kindje is nog zo klein en nog n iet zo sterk dat het echt kan. Ik had dat bij alletwee mijn zwangerschappen ook.

Succes!
Heleen
Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 21:05
Kirby

Online Status Stuur bericht
hallo,

je hoeft je idd niet ongerust te maken hoor. rond deze periode hoef je het idd niet elke dag te voelen.
geniet nog van je zwangerschap!

groetjes
kirby

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 08:31
Noortje

Online Status Bekijk profiel
Ik weet niet vanwaar je bent maar in belgië als ik ongrust ban mocht ik vanaf 16w steeds naar het ziekenhuis en eventjes aan de monitor gaan liggen om naar het hartje te luisteren. Dat stelde me toch steeds gerust als ik het niet voelde.

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 08:43
Happy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
haai,

zoals al gezegd, hoef je je kindje nog niet elke dag te voelen. bedenk maar dat ie nog heel klein is. vanaf 26 weken moet je het elke dag voelen, en dan nog zijn er beweeglijke en rustige kindjes. Geniet van je kleintje, fijne zwangerschap gewenst

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 08:47
Katteke

Ik denk dat dit idd wel normaal is hoor, helemaal in 't begin moest ik mij echt ontspannen om ook maar iets te voelen dus je moet je zeker niet ongerust maken! Wacht nog ff en je gaat blij zijn dat het eventjes rustig is in je buik! De laatste weken krijgen mijn ribben heel wat te verduren hoor! Maat 't is wel zalig om onze te voelen!
Succes nog met je zwangerschap! En geniet er van want het gaat zoooooooooooooo snel!!!!

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 08:48
Sophie

Online Status
Hallo,

Heb dit ook een keer gehad, dat ik ons kleintje een paar dagen niet had gevoeld. Maar een paar dagen nadien terug beweging.
Ik zou me niet te veel zorgen maken, maar als je echt ongerust bent gewoon even de gyn. of vroedvrouw contacteren. Dan ben je misschien meer op je gemak.

Groetjes
Sophie

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 10:22
Sterreke

Hoi,

`t Is idd zo dat je je kindje op zoveel weken nog niet elke dag moet voelen.
Je kindje heeft nog veel plaats vanbinnen en kan dus ook al is met handjes en voetjes naar jouw buik toe zitten.
Als het daar schopt, voel je het niet.
Het hangt er ook vanaf waar je placenta ligt, als deze vooraan ligt heb je soms ook minder dat gevoel omdat je kindje dan tegen een `kussentje` aanstampt.

Groetjes

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 13:11
Daan

Hoi hoi,

Het schijnt dat je pas vanaf week 30 je kindje echt elke dag moet voelen en tot die tijd hoef je je geen zorgen te maken als je het af en toe niet voelt dus! Ik heb mijn placenta aan de achterkant zitten en voel het wel elke dag, is een echte druktemaker die dame in mijn buik!

liefs Daantje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]