[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/08/2008 @ 19:48 Ongeruste_ik | Hoi, Ik ben zaterdag 19 weken zwanger. Sinds vorige week voel ik het kindje, vooral 's avonds. Nu heb ik het al 2 dagen niet meer gevoeld en ik maak me zorgen... Kan dit dat je het kindje een aantal dagen niet voelt? Groetjes |
| 21/08/2008 @ 19:55 Heleen | Hoi, Dat kan heel goed hoor, maak je je nog maar geen zorgen. Tot 24 of 27 weken hoef je je kindje echt niet elke dag te voelen. Het kindje is nog zo klein en nog n iet zo sterk dat het echt kan. Ik had dat bij alletwee mijn zwangerschappen ook. Succes! Heleen |
| 21/08/2008 @ 21:05 Kirby ![]() | hallo, je hoeft je idd niet ongerust te maken hoor. rond deze periode hoef je het idd niet elke dag te voelen. geniet nog van je zwangerschap! groetjes kirby |
| 22/08/2008 @ 08:48 Sophie | Hallo, Heb dit ook een keer gehad, dat ik ons kleintje een paar dagen niet had gevoeld. Maar een paar dagen nadien terug beweging. Ik zou me niet te veel zorgen maken, maar als je echt ongerust bent gewoon even de gyn. of vroedvrouw contacteren. Dan ben je misschien meer op je gemak. Groetjes Sophie |
[Reageer]

Zo ongerust...

Maat 't is wel zalig om onze
te voelen!