[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/08/2008 @ 18:52 nele ![]() | ![]() trui fie sien |
| 22/08/2008 @ 13:48 mimi1701ap16 ![]() | hai, Enkele namen: Fien Fleur Lotte Noor ![]() ![]() |
| 22/08/2008 @ 19:06 X | ik vind Mees eerder een meisjesnaam. (heb ze wel nog nooit gehoord, ken niemand die zo heet, maar moest ik die naam bv. op een blad zien staan zou ik zeggen: it's a boy!) |
22/08/2008 @ 20:10 ![]() | Guusje en Drieke ![]() Guusje en Mil of Miel ![]() |
| 22/08/2008 @ 21:57 Roja | Guusje & Giel/Chiel Guusje & Marijn Guusje & Stein Guusje & Douwe Guusje & Rein Guusje & Frauke Guusje & Antje Guusje & Fiebe Guusje & Mies |
| 22/08/2008 @ 22:55 Lotti | Hoi, Ik vind Mees een leuke naam en 't is toch echt wel een jongensnaam. Ken best wel wat jongetjes die Mees heten (Ned.). Andere leuke jongensnamen bij Guusje vind ik: Guusje en Sil Guusje en Jens Guusje en Daan Guusje en Teun Guusje en Jules Guusje en Siebe Meidennaam is inderdaad wel moeilijker bij Guusje? Wil je ook weer een naam met -je op het einde of juist totaal iets anders? Zal beide combi's proberen te maken: Guusje en Noortje Guusje en Daantje Guusje en Teuntje Guusje en Neeltje Guusje en Maartje Guusje en Tess Guusje en Silke Guusje en Pien Guusje en Saar Guusje en Maaike Guusje en Floor Succes ermee! |
| 24/08/2008 @ 00:15 a ![]() | Dacht gelijk aan Roos voor een bij Guusje |
| 24/08/2008 @ 08:20 mupke ![]() | wies....!!! |
[Reageer]

Help, we komen er niet meer uit..