< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Mysterie! Kracht "spuiten" van belang??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Mysterie! Kracht "spuiten" van belang??
21/08/2008 @ 17:52
helena

Mysterie! Kracht &quot;spuiten&quot; van belang??
Iets wat ik me al lang afvraag maar nergens maar dan ook nergens in mijn duizend "zwanger worden" boeken heb kunnen terugvinden. :-)

Heeft het belang (ook al is het maar een beetje) of een man ver spuit tijdens het klaarkomen of niet? Uit ervaring (ahum) weet ik dat er een groot verschil is tussen de mannen. De ene lijkt een waterfontein, bij de andere drupt het er gewoon wat uit. Mijn verstand zegt dan: beter een spuiter, die deponeren hun zaad dichter bij de baarmoedermond... maar ik heb er dus geen idee van of dat waar is...
Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 17:58
snuitje_85

Online Status Bekijk profiel
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat de spermacellen dan al verder onderweg zijn bij een zullen we zeggen langere afstand spuiter. Dit kan dan van invloed zijn op het geslacht. De mannelijke spermacellen zijn sneller en als die dan al sowieso korter bij de eicel worden gedropt maken die meer kans om er eerder te zijn. De vrouwelijke spermacellen zijn trager en doen er dus langer over, maar leven langer. Dus als die niet zo kort worden gedropt en die hele weg moeten afleggen hebben zij meer kans op overleven. De snellere zaadcellen gaan na 1 dag dood en halen die lange afstand niet.

Of het waar is weet ik niet maar t klinkt logisch :-)

groetjes

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 18:13
nicole

He dat is gek... ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal, maar ik dacht dat sperma ALTIJD er kwam uitgespoten? (ahum, wat een onderwerp zeg!) Dat laat me terugdenken aan de eerste maanden bij m'n toenmalig vriendje... toen was het echt vaak 'zoek dekking!!' en dat is heus geen pretje als je stiekem bezig bent op de zitbank en nadien met zakdoekjes alle plekken mag gaan opzoeken (schaam schaam).

Hoe zit het daar met jullie dames? Spuiters of druppers? Hihi! :-)
Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 19:15
Anoniem

Je kan die kracht in de meeste gevallen opbouwen hoor! Hoe langer de opwinding duurt, hoe verder het spuit. Bij mijn ventje is dat toch zo. Die "pest" ik zo lang mogelijk eer hij bij mij naar binnen mag, dan weet ik zeker dat de zaadjes goed worden gekatapulteerd ;-)
Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 19:51
Ely

Dat is inderdaad een bekende truuk uit mijn jeugd: zo lang mogelijk pesten, en pas op het allerlaatste moment penetratie toestaan. Hun orgasme is dan veel heviger, en toen we nog voor het zingen uit de kerk gaan deden, vloog alles gewoon tot in mijn haar en verder... (vandaar dat ik het nu ook toepas omdat ik denk dat het wel degelijk van belang is).
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 12:38
Anouk

Hier even mijn ervaring. Er zitten vaak grote verschillen op de kracht - twee vorige vriendjes druppelden, mijn huidige man is echt een waterkanon (wat ook niet altijd leuk is). Laat ons hopen dat het toch een positieve invloed heeft op het sneller zwanger worden!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]