< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Babynamen » help 2 weken en nog niet gekozen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Babynamen
help 2 weken en nog niet gekozen
22/08/2008 @ 14:28
catherine

Online Status
nu hoor ik van vrienden dat ik best voor Brent opteer, dus nog meer twijfels, want dit was de naam die we gekozen hadden indien Febe een jongen was geweest
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 14:37
Bodilka

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Brent vind ik ook mooier dan de andere twee namen....

Groetjes
Bodilka

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 14:37

Jens, Femke, Febe, Brent, Ik vind het allemaal heel mooie namen, maar met al die -e's vind ik ze nogal op elkaar gelijken. Vandaar dat ik voor Siebe zou kiezen.
Persoonlijk zou ik niet voor Brent gaan. Jij & je man hadden de namen "Siebe" en "Seppe" in gedachte, en daar zou ik het bij houden. Er nog een derde naam bijsleuren, maakt het volgens mij alleen maar onnodig (nog) moeilijker.

Lastige keus, ik weet het, wij hebben onderweg naar het ziekenhuis nog beslist welke jongensnaam we uiteindelijk zouden kiezen (maar het werd een meisje, hihi).
Ik hoop dat je er snel uitgeraakt, want vol twijfels aan een bevalling beginnen, dat is het toch ook ni, hé!
Hoe oud zijn je andere kinderen? Kunnen zij al meestemmen?
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 14:50
catherine

Online Status
jens is bijna 11 en opteert voor Seppe, zoals de papa; Femke bijna 9 opteert voor Siebe zoals ik. Overal blijven de meningen dus 50/50 verdeeld
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 14:54

De kinderen "strooike trek" laten doen, en die met het langste strooike mag kiezen?
Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 08:39
Iselha

Ik sta in het onderwijs en ben heel duidelijk: als je kind niet 'Seppe 3' wil genoemd worden, kies je voor Siebe. Ongetwijfeld uniek in zijn klas en dat kan je met Seppe echt niet zeggen ...
Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 13:56
Heaven

Tja ik vind Brent toch echt het mooiste hoor.

Als ik tussen Siebe en Seppe moet kiezen.....uhhh allebei zijn niet mijn ding wat ik wel mooi vind is Tiebe of Tibbe....maar daar zocht je niet naar he.
Je komt er vast wel uit....
Anders met een dobbelsteen gooien...een even nr is de ene naam en een oneven nr de andere naam. Je kunt je hele gezin laten gooien en dan alles bij elkaar optellen ofzo...is ook leuk voor de kids.
Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 16:05
Mamaatje

Kiezen is verliezen, zei mijn grootmoeder altijd.

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 11:35

Hey Catherine,
is er al een keuze gemaakt?
Laat je weten hoe je zoontje heet?

K'tje
Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 17:49
catherine

Online Status
mening gyneco gevraag en deze gaat ook voor SEppe. Hij kent ons gezin goed en denk dat ik die richting zal uitgaan, hopelijk juiste keuze??????????
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]