Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/08/2008 @ 14:28 catherine | nu hoor ik van vrienden dat ik best voor Brent opteer, dus nog meer twijfels, want dit was de naam die we gekozen hadden indien Febe een jongen was geweest |
| 22/08/2008 @ 14:37 Bodilka ![]() | Brent vind ik ook mooier dan de andere twee namen.... Groetjes Bodilka |
| 22/08/2008 @ 14:37 | Jens, Femke, Febe, Brent, Ik vind het allemaal heel mooie namen, maar met al die -e's vind ik ze nogal op elkaar gelijken. Vandaar dat ik voor Siebe zou kiezen. Persoonlijk zou ik niet voor Brent gaan. Jij & je man hadden de namen "Siebe" en "Seppe" in gedachte, en daar zou ik het bij houden. Er nog een derde naam bijsleuren, maakt het volgens mij alleen maar onnodig (nog) moeilijker. Lastige keus, ik weet het, wij hebben onderweg naar het ziekenhuis nog beslist welke jongensnaam we uiteindelijk zouden kiezen (maar het werd een meisje, hihi). Ik hoop dat je er snel uitgeraakt, want vol twijfels aan een bevalling beginnen, dat is het toch ook ni, hé! Hoe oud zijn je andere kinderen? Kunnen zij al meestemmen? |
| 22/08/2008 @ 14:50 catherine | jens is bijna 11 en opteert voor Seppe, zoals de papa; Femke bijna 9 opteert voor Siebe zoals ik. Overal blijven de meningen dus 50/50 verdeeld |
| 22/08/2008 @ 14:54 | De kinderen "strooike trek" laten doen, en die met het langste strooike mag kiezen? |
| 24/08/2008 @ 08:39 Iselha | Ik sta in het onderwijs en ben heel duidelijk: als je kind niet 'Seppe 3' wil genoemd worden, kies je voor Siebe. Ongetwijfeld uniek in zijn klas en dat kan je met Seppe echt niet zeggen ... |
| 24/08/2008 @ 16:05 Mamaatje ![]() | Kiezen is verliezen, zei mijn grootmoeder altijd. |
| 25/08/2008 @ 11:35 | Hey Catherine, is er al een keuze gemaakt? Laat je weten hoe je zoontje heet? ![]() K'tje |
| 25/08/2008 @ 17:49 catherine | mening gyneco gevraag en deze gaat ook voor SEppe. Hij kent ons gezin goed en denk dat ik die richting zal uitgaan, hopelijk juiste keuze?????????? ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

help 2 weken en nog niet gekozen