[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/08/2008 @ 15:38 | Prachtige naam hoor, stond ook bovenaan ons lijstje... Wij houden ook van klassieke namen. Ze zijn toch weer helemaal 'in'! Succes, dominique |
| 21/08/2008 @ 16:52 Suzan | Ik vind Charlotte een mooie, klassieke naam die nog steeds prima kan. In onze familie zijn er 2 meisjes die dit jaar geboren zijn die zo heten! |
| 22/08/2008 @ 10:07 mel | charlotte is een zeer mooie naam, een naam waar je docher later alle richtingen mee uit kan |
| 22/08/2008 @ 11:16 nieneke ![]() | Een kleinkind van mjn baas heet Charlotte, deze naam komt veel voor! En onze labrador heet ook Charlotte. Onze andere hond heet Phoebe:) Doen hoor, leuke naam ![]() |
| 22/08/2008 @ 13:44 Leen ![]() | Ook ik vind Charlotte een hele, mooie tijdloze naam. Doen dus! groetjes |
| 22/08/2008 @ 14:55 Veerle ![]() | Charlotte is toch nog wel "in", denk ik... Dit jaar zijn er al 115 Charlottes geboren in Vlaanderen alleen. Prachtige naam! |
| 22/08/2008 @ 17:29 Cinke ![]() | Denk ook dat het een naam is die mooi blijft. Mijn pop noemde vroeger Charlotte, en hoor die naam nu nog steeds graag ![]() |
[Reageer]

charlotte??

)