[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/08/2008 @ 14:17 | hallo meiden, ik heb even jullie hulp nodig ik heb net een digitale test gedaan van clear blue en die zegt niet zwanger haal ik het stikje eruit blijken en twee blauwe strepen op te zitten en donker en een heel licht ik moest eergisteren ongesteld worden en nou heb ik gisteren heel licht iets verloren en wat oud slijm maar vandaag heb ik niks meer kan het zo zijn dat ik nog heel weinig hcg in mijn urine heb? en bij een gewone test moet je toch ook 2 streepjes hebben? graag jullie hulp! bedankt groetjes Esther |
| 21/08/2008 @ 14:26 | ja dat heb ik nou ook ik heb gisteren heel even wat kramp gehad maar heb verder nergens last van. en mijn borsten zijn dus ook gegroeid terwijl ik wat ben afgevallen en heeel moe... ik voel me ook zwanger(al weet ik niet hoe het voelt) in ieder geval anders..haha het lijkt er ook op dat mijn menstruatie niet doorzet heb nu niks groetjes |
| 21/08/2008 @ 14:33 khira ![]() | Marjoontje, ok, dat is duidelijk, nu weet ik wat ik ervan moet vinden :o) |
| 21/08/2008 @ 14:35 | ja dat is zo, maar als je de strip uit de verpakking haalt zie je niet dat streepje en borsten groeien toch alleen als je of heel veel aankomt of zwanger bent?? groetjes |
| 21/08/2008 @ 14:38 mel ![]() | hoi ik heb ook eens zo een test gedaan en was niet zwanger maar bij mij stonden er nadien geen 2 streepjes op hoor, veel succes |
| 21/08/2008 @ 14:41 | ik heb die test een uur geleden gedaan en nou las ik ergens anders dat de digitale testen van CBlue niet zo gevoelig zijn en je beter een test kunt doen van de kruidvat. kan ik die nu al meteen doen dan?als die gevoeliger is ik heb niet zo'n zin om weer heel veel geld uit te geven aan al die testen groetjes |
| 21/08/2008 @ 16:23 | hallo, ik verlies nu net weer 3 druppeltjes roze bloed ![]() maar de willen nog niet komenmisschien over een paar dagen weer even een testje doen ik hoop zo dat ik ben |
| 22/08/2008 @ 13:21 | hallo meiden, nou ik ben nog steeds niet echt ongesteld geworden! snap er niks meer van wel van dat bruinslijm verlies en af en toe een paar druppels roze maar niet zoals anders heeben jullie een idee waarom het ineens zo anders kan zijn? ben volgens mij niet zwanger al had ik wel heel sterk het gevoel dat het wel zo was groetjes |
[Reageer]

help clear blue test!!

willen nog niet komen
ben