< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » Wanneer beweging voelen van buitenaf

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
Wanneer beweging voelen van buitenaf
21/08/2008 @ 14:02
ollie

Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen vanaf wanneer je ongeveer van buitenaf de bewegingen van de baby kan voelen bij een eerste zwangerschap? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik ben nu ruim 18 weken zwanger en voel zelf af en toe wat plopjes in mijn buik. Ben benieuwd wanner mijn vriend hier ook iets van kan meemaken.

Groetjes!!
Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 14:19
kimx

Online Status Bekijk profiel
echte bewegingen van buitenaf voelde ik van week 22 ongeveer, ervoren voelde ik het ook van week 18 groetjes

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 14:25
Lotte

Ik voelde het zelf vanaf 17w, mijn vriend vanaf 18w... Hangt er erg vanaf waar je baby zit, want in week 20 zat hij weer lekker diep weggestopt en voelde ik het nog wel, maar vriendlief niet meer! Maar het kan dus wel al snel nadat je het zelf voelt!
Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 19:26
Antje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo, ik zelf voelde de kleine vanaf 18 weken en sinds gister voelen ik en mijn vriend het allebei van buitenaf. Ben nu 22 weken.

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 13:14
Daan

Mijn vriend voelt het nu zo'n 3 weken denk ik, mijn placenta ligt aan de achterkant dat scheelt natuurlijk! Gisteren was de vk bezig met de doptone en schopte ze er weer flink tegenaan haha Vind ze niet leuk, was ook goed te zien van buitenaf, wordt nog wat de komende maanden, vind het trouwens geweldig die beweging in me, ga ik echt missen straks!

liefs Daantje

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 13:41
flairtje

ik voel plopjes van 17 weken en sinds gisteren voelen we het nu ook aan de buitenkant. Wel redelijk vroeg mss, maar het zijn er dan ook twee.

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 14:03
meinou

Online Status Bekijk profiel
Mijn vriend voelde eerst niets omdat hij te zachtjes deed. toen heb ik zijn hand iets harder tegen mijn buik gedrukt en toen voelde hij het wel. Ik zelf voelde het deze keer al met ongeveer 16 weken.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]