[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/08/2008 @ 13:24 *Wendy* ![]() | Je zou zwanger kunnen zijn dus even testen, mocht de test negatief zijn even contact opnemen met de huisarts of eventueel gyneacoloog. |
| 21/08/2008 @ 13:34 Neentje ![]() | of misschien een blaasontsteking??? Ik zou toch ook maar best even langs de dokter gaan. succes x |
| 21/08/2008 @ 13:39 Shani ![]() | ma ik heb geen enkele keer pijn bij het plassen gehad... |
| 21/08/2008 @ 14:22 DOMI ![]() | Het zou ook een ovulatiebloeding kunnen hebben. (niks ergs hoor) heb je een korte cyclus ? |
| 21/08/2008 @ 14:29 Shani ![]() | helemaal niet. Meestal een 30 dagen... Dusja... 't zou nogal vreemd zijn dat ik de week na mijn regels al mijn eisprong heb eh... Maak me zoveel zorgen... xxx |
| 08/09/2008 @ 10:04 kriekske | En shauni? Weet je al iets?? Ik zit namelijk met het zelfde .. Ik heb mijn gehad op 27 aug tot 29 augIk heb ook een cyclus van +/-32 dagen Ik heb zo al een paar dagen een vreemd gevoel mijn darmen werken raar.. heb het gevoel soms dat mijn er al terug aankomen.Echt vreemd... Zijn er mensen die hun regels nog hebben gehad en toch zwanger waren???? |
[Reageer]

zwanger?

gehad op 27 aug tot 29 aug
worden.