[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/08/2008 @ 12:32 elsje | Ik snap je precies hoor! Bij de 1e zwangerschap had ik met 14 weken al bekkeninstabiliteit. Ik kon vrijwel niets meer zelf doen. De trap omhoog gaan was een wereldreis geworden. Nu bij de 2e heb ik weer bekkeninstabiliteit gekregen, dit keer gelukkig wat later maar ik kan nu weer vrijwel niets meer doen. Het huishouden is echt matig. Stofzuigen en dweilen doet mijn man, kan ik niet meer. Mijn kleine vent op bed leggen, doet mijn man 's middags en 's avonds. Gelukkig werkt hij van uit huis en hebben we de luxe dat hij mij kan helpen. Als mijn zoontje valt moet ik hem op de grond troosten, omdat mama hem niet meer kan tillen. Ik verlang er weer naar om ook mezelf te zijn. Een 3e zwangerschap zal hier ook niet meer komen. Durf het niet nog eens aan. Maarre, je mag hier lekker tegen me aanzeuren hoor! Dat lucht mij ook wel eens op, ook al schiet je er niets mee op. En hulp vragen is erg moeilijk, zeker met weinig mensen in de buurt die je zou kunnen vragen. Ik kan je alleen sterkte wensen meid! ![]() |
| 21/08/2008 @ 18:38 sneakiesthippo | ik kan erover meepraten, vanaf 14 weken bekkenklachten en rugpijn. Al jaren wel FM en rugklachten gehad dus het zat er aan te komen. Ben nu sinds 2 weken thuis en heb dus nog 5 weken doorgewerkt. Was geen pretje. Gaat nu op eigen tempo en dus wat beter. Heb mensendick voor een goede houding en verder veel rust en niet te veel doen. sterkte |
[Reageer]

22 weken zwanger en steeds slechter zijn
en voel me gewoon behoorlijk verdrietig.