< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » 22 weken zwanger en steeds slechter zijn

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
22 weken zwanger en steeds slechter zijn
21/08/2008 @ 12:08
wensje

Online Status Bekijk profiel
Alles wat ik altijd wilde was zwanger zijn....
Nu is het zover...de eerst 15 weken boven het toilet....oke dat was geen pretje maar hoort er vaak gewoon bij.

Heb heup en bekken klachten die alsmaar erger worden... en voel me gewoon behoorlijk verdrietig.
Was het maar december...ik wil me eigen ik weer zijn ipv een half uur er over doen om de trap op te komen en in bed te gaan liggen,zodra je ligt weer moet plassen....

Alle normale dagelijkse dingen zijn niet meer normaal en zijn zwaar...
Zijn er nog meer die dit ook meemaken??
Ik ben altijd een poets miep maar nu kost het me veel meer moeite,mijn vriend helpt waar hij kan maar werkt ook 90 uren...ik zelf nog 15uren.
Verdere hulp vragen ben ik niet zo goed in...doe het liever zelf...

Tja tips vragen heeft ook niet zoveel zin...doe het zo rustig mogelijk aan allemaal maar ik wide wel dat ik me ogen kon sluiten en zodra ik wakker werd ons kleintje er zou zijn.....

Sorry voor het gezeur.....

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 12:30
Noortje

Hey,

Ik heb dit ook allemaal mee gemaakt bij mijn eerste zwangerschap.
Niets anders doen dan slapen ziek zijn en verdrietig zijn. Ik weet het is niet fijn. Maar denk gewoon zo nog eventjes en je hebt iets mooi in de plaats. Dat is het afzien wel waard. In begin dacht ik van waarom ben ik altijd maar ziek en moe en voordurent plassen en andere hebben een pracht van een zwangerschap.
Ik wens je nog het beste toe en hopelijk voel je u binnen kort wat beter. Mijn mooiste maand van de zwangerschap was de laatste toen kon ik plots alles terug kon misschien is dat voor jou ook zo.

Veel sterkte meid

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 12:32
elsje

Ik snap je precies hoor! Bij de 1e zwangerschap had ik met 14 weken al bekkeninstabiliteit. Ik kon vrijwel niets meer zelf doen. De trap omhoog gaan was een wereldreis geworden.

Nu bij de 2e heb ik weer bekkeninstabiliteit gekregen, dit keer gelukkig wat later maar ik kan nu weer vrijwel niets meer doen. Het huishouden is echt matig. Stofzuigen en dweilen doet mijn man, kan ik niet meer. Mijn kleine vent op bed leggen, doet mijn man 's middags en 's avonds. Gelukkig werkt hij van uit huis en hebben we de luxe dat hij mij kan helpen. Als mijn zoontje valt moet ik hem op de grond troosten, omdat mama hem niet meer kan tillen.

Ik verlang er weer naar om ook mezelf te zijn. Een 3e zwangerschap zal hier ook niet meer komen. Durf het niet nog eens aan.

Maarre, je mag hier lekker tegen me aanzeuren hoor! Dat lucht mij ook wel eens op, ook al schiet je er niets mee op.
En hulp vragen is erg moeilijk, zeker met weinig mensen in de buurt die je zou kunnen vragen.

Ik kan je alleen sterkte wensen meid!
Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 18:38
sneakiesthippo

Online Status
ik kan erover meepraten, vanaf 14 weken bekkenklachten en rugpijn. Al jaren wel FM en rugklachten gehad dus het zat er aan te komen. Ben nu sinds 2 weken thuis en heb dus nog 5 weken doorgewerkt. Was geen pretje. Gaat nu op eigen tempo en dus wat beter. Heb mensendick voor een goede houding en verder veel rust en niet te veel doen.

sterkte

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 20:03
wensje

Bedankt voor de reacties...wat erg dat ik zo zeur terwijl er zoiets moois aan het groeien is wat heel veel niet eens mee mogen maken.
Heb de hele dag een beetje doorgebracht op de bank...nutteloos voel je je dan....maar goed,we moeten ook wel op ons zelf passen he..

Ga nu lekker op bed,morgen weer werken van 9 tot 13 op de been...
Bedankt voor de reacties dames...jullie ook allemaal succes!!

Liefs wensje

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 20:20
kitty

Hier ook al thuis vanaf 13w met BI... Rot,he... Vorige zwsch had ik het ook...
Wat helpt? tja, niet zo veel...ik gebruik een bekkenband overdag. Als ik de trap opga, trek ik voetje bij, dan draaien je heupen niet.
Onze slaapkamer ligt een verdiepje hoger dan het toilet, dus voorlopig even een emmertje in de slaapkamer... Ik vond dat de BI na de bevalling toch vrij snel weg was, dat geeft me hoop.

Alleen 's nachts,he... ik kan niet slapen van de pijn en moet me elk halfuur omdraaien...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]