Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/08/2008 @ 22:15 Gerda | Tom is vanaf ongeveer 10 weken (direct na mijn verlof) twee dagen in de week naar het kinderdagverblijf gegaan. In het begin had ik hier nog wel moeite mee, maar nu is hij ondertussen bijna 2 en merk in gewoon aan hem dat hij het hartstikke leuk vind daar! Ander speelgoed dan thuis, kindjes om mee te spelen en hij is hartstikke gek op de leidsters daar. Bovendien leert hij daar al omgaan met kleinere kindjes. Handig voor als straks de baby komt, want op het kdv mag hij al eens helpen flesje geven aan een baby! Ondanks dat ze met 2 leidsters 12 kindjes hebben, vind ik dat ze er altijd goed in slagen om alle kindjes voldoende aandacht te geven. De baby ga ik straks ook met een gerust hart daar achterlaten terwijl ik lekker ga werken! |
| 01/09/2008 @ 09:05 Marleen | Er zijn verschillende soorten kdv-en en je moet het geluk hebben een goeie te treffen en dat het klikt met een leidster. En in een groep leidsters moet er dan net 1 zitten die baby's leuk vind Maar als ik mijn oudste zoon zo zie is hij een stuk socialer dan zijn nichtjes die niet naar een kdv gaan maar heel de dag alleen bij moeders zitten. Hij deelt makkelijk zijn speelgoed en heeft het goed naar zijn zin (hij is nu 3,5 jaar maar gaat al sinds hij 10 weken was.) en jongste is precies zo oud als die van san. Ook van 28/3. Zij heeft het ook prima naar haar zin. Er zijn 3 jufs. 12 kinderen waarvan 2 baby. Dus 1 juf houdt zich bijna continu met de baby's bezig. Ze vind al die aandacht geweldig, laat zich door iedereen knuffelen en zit heel de dag te kieren van de lol. Helaas moeten ze over ene half jaar naar ene ander kdv omdat de oudste naar school gaat en naast zijn school staat ene kdv dat ook bso heeft |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

crèche - wat denken jullie hiervan?

.