< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » direct zwanger na pilstop ??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
direct zwanger na pilstop ??
21/08/2008 @ 10:14
Anneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

even een vraagje, mss staat het al ergens op het forum, maar ik wordt al dat geneuzel op internet wat beu en weet nog niks... :(

Ik ben 30 augustis gestopt met de pil, 3 augustus eerste ongi-dag. Maand ervoor 12 dagen anibiotica geslikt.
Nu heb ik al sinds 13/8 dat ik 's morgens misselijk ben, zelfs tot braken toe in dat weekend, dus dokter gebeld, bloed laten trekken ivm die antibiotica, test neagtief... sinds 18/8 heb ik nu pijnlijke borsten en pijn in mijn onderbuik, net zoals bij mijn vorige zwangerschap alleen nog erger, schaamlippen opgezwollen... Nu heb ik ergens gelezen dat je direct na de pil een vervroegde ovulatie kan hebben, met meer kans op tweelingen...

zou ik nu al zwanger zijn, was dit ovulatie of ontpillen ??

eerste NOD zou nu 2/9 zijn... maar wil al eerder iets weten natuurlijk!

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 10:20
Mieke

Hey Anneke!

Ik weet niet of dit jou kan helpen, maar toen ik naar het einde van men regels toe aan het gaan was, had ik ineens zo een plotse steek in men linker zij, die wel even aanhield! en deed wel ff pijn... Mss dat dit ook mijn eisprong was (ben begin augustus gestopt met de pil), en volgens mijn banner moet die er morgen aankomen..
En heb hier ook al ergens gelezen, van een meisje dat op het einde van haar menstruatie had geklust (toen die nog net niet gedaan was) en zij bleek ook zwanger te zijn..
Dus wie weet is er hoop voor ons! Laat me iets weten bij je NOD he! Ik voor jou!

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 14:48
Anneke

en Mieke, hoe is het ondertussen bij jullie ??

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 12:22
Mieke

Hey Anneke!

Hier nog steeds geen duiveltjes te bespeuren!
Mm.. heb wel niet het gevoel dat ik zwanger ben (het enige wat ik heb, is lage rugpijn, veeeel honger en begin deze week had ik pijnlijk tepels) Maar durf niet te testen, aangezien ik er vanuit ga dat ik toch niet zwanger ben, maar aan de andere kant laten de duiveltjes nu wel erg lang op zich wachten!

Liefs

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]