< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » aanschaf 2e babyfoon?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
aanschaf 2e babyfoon?
21/08/2008 @ 09:29
Kim

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo iedereen,
we verwachten ons tweede kindje, maar weten niet goed of we een 2e babyfoon zouden aanschaffen? Er zit 13 maand leeftijdsverschil op.
Of bestaat er een babyfoon die je kan gebruiken voor de 2 kindjes/kamers?
Kopen jullie dezelfde als jullie eerste babyfoon?
grtjs,
Kim

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 09:59
Nata

Online Status Bekijk profiel
Dat is inderdaad een heel goede vraag! Daar heb ik eigenlijk ook nog niet bij stilgestaan.

De twee kinderkamers liggen bij ons wel naast elkaar, dus misschien is het een optie om de babyfoon tussen de twee kamers in te zetten. Maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie huisje is ingericht.
Ons Jana is dan natuurlijk wel al 2 jaar en ik weet niet of op die leeftijd nog een babyfoon nodig is. Op 13 maanden ligt dat natuurlijk wel anders.

Ben wel eens benieuwd naar andere reacties!

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 12:23
petra

Nee, wij kopen geen nieuwe babyfoon. Vic laat meestal nogal hard horen dat hij wakker is, dus hebben we die van hem niet echt meer nodig . Hij wordt dus bij brusje geplaatst .

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 13:20

hallo,

onze kindjes zullen 11 maand verschillen en ik zal toch ook een 2 de babyfoon aankopen. heb hem op de geboortelijst gezet.
ik heb gewoon zelfde merk en zelfde babyfoon gekozen omdat ik er zo tevreden van ben.

groetjes

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 14:32
Sasha

Wij gebruiken nu nog altijd een babyfoon (3 jr zoontje). Als er iets is, dan zeggen we: zoontje je weet het, je moet maar roepen en je weet dat we jou kunnen horen. Hij roep ook als hij al in bed ligt en nog een keer moet plassen. Voor de 2de wordt onze 1ste babyfoon gebruikt (Angel care) alhoewel die een vals gevoel van veiligheid geeft met de sensoren, maar bij mijn zoontje ging die regelmatig af en had nadien idd verhoogde kans op wiegedood. Dus ja hoor 2 babyfoons. ik weet nog dat wij thuis als kind er lang een gehad hebben. Ik denk die toch nog een paar jaren te gebruiken hoor.

Sasha

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 16:32

Er bestaat inderdaad zo een merk van babyfoons waar je twee zenders kunt gebruiken (voor 2 kamers dus) en enkel 1 ontvanger nodig hebt...
Ik heb al gekeken ondertussen, maar vindt het niet direct terug. Ik denk dat we het gezien hadden in de dreambaby

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]