[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (On)Bewust alleenstaande moeders
In de steek gelaten,met de 20 weken echo,,,ineens??!!!!!!!!!
In de steek gelaten,met de 20 weken echo,,,ineens??!!!!!!!!!| 22/08/2008 @ 01:20 Isabel | hallo Nancy, Hoewel ik een gezond kindje heb, lijkt het verhaal van de relatie tussen jou en je partner sterk op dat van mij. Hij heeft me van de dag dat ik besloten had om mijn kindje te houden verweten. Ook zijn familie en vrienden verweten mij. Ik heb daar altijd sterk op gereageerd, en soms heb ik hier nu toch spijt van. Hij had gezworen dat hij ons in de steek zou laten, dat hij niets met het kindje te maken wou hebben. Eens dat ze er was, heeft ze zijn hart helemaal veroverd. Spijtig genoeg was onze relatie totaal verziekt door de hele situatie tijdens de zwangerschap. Mijn meisje is nu 1,5j, ik heb het er nog steeds moeilijk bij, terwijl hij gelukkig is met zijn nieuwe liefde. Ja mannen hebben het nu eenmaal makkelijker, hoe erg ik dat ook vind. Zelf zeg je ook dat hij twijfelt, en dat is denk ik toch een goed teken. De meeste mannen raken betoverd door hun eigen vlees en bloed te zien, wat ze ervoor dan ook zeggen. Het is aan jou om te beslissen wat je kan verdragen, of wat je ervoor over hebt om hem terug te winnen. Ik wens je heel veel sterkte en een goede afloop groetjes |
| 09/09/2008 @ 15:09 yess ![]() | hey meid hoe is t nu ben benieuwd xx |
[Reageer]