Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/08/2008 @ 18:13 Poppy ![]() | kaat en sam! |
| 28/08/2008 @ 18:16 saar ![]() | kaat en loes kaat en noor kaat en fleur kaat en roos kaat en nell |
| 01/09/2008 @ 19:38 melanie | kaat en gitte |
| 02/09/2008 @ 11:00 sara | Ik dacht ook meteen aan Kaat en Noor. Kaat en Bas als het een jongen wordt. Vrienden van ons hebben een Kaat en een Marthe. |
| 02/09/2008 @ 16:14 Kimmy ![]() | Mijn eerste gedacht was Stien, en toen las ik dat er hier nog direct op die naam kwamen ![]() |
| 23/09/2008 @ 11:46 melanie | Wat denken jullie van Kaat en Free? Kaat en Lili? Pfff kan toch moeilijk zijn hoor de perfecte naam zoeken. Andere ideeën zijn nog altijd zeer welkom. Liefst korte namen. GROETJES ![]() |
| 25/09/2008 @ 16:10 | Mijn collega haar twee dochtertjes heten Kaat en Fien. Ik vind dat wel erg leuk klinken. |
| 25/09/2008 @ 16:13 Sybe | Oeps, was me vergeten aan te melden |
| 25/09/2008 @ 22:52 Lotti | Nou dat is toevallig. Ik las het topic en dat ook meteen aan Kaat en Fien. Vind ik echt goed passen! |
| 25/09/2008 @ 22:58 Lotti | Hoi, Heb net nog even verder terug gelezen. Vindt het wel grappig dat je nu veel andere stijl namen noemt als waar Kaat in valt. Lynn vind ik er ook niet zo goed bij passen omdat het Engels is. Je wilde evt. ook ideeën voor namen met 2-lettergrepen. Misschien zit hier wat tussen, ook een andere stijl maar wie weet?: Kaat en Jinte Kaat en Janne Kaat en Nora Kaat en Sara Kaat en Lotte Kaat en Silke Kaat en Iris Kaat en Niene Kaat en Tessa Succes ermee. |
| 29/09/2008 @ 20:34 melanie | oké ik denk dat het Noor gaat worden. Eind november weten we het geslacht, dus gaan we het namen kiezen even laten. Nog tijd genoeg als we het dan weten. Zal ik nu al rustig de slaapkamer leegmaken, want die is een beetje een opslagruimte tot nu geweest. Waar ga ik alles zetten en vooral wat mag weg... groetjes aan iedereen en bedankt voor de reacties ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Kaat en ???