[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/08/2008 @ 20:04 lindsy | hoi allemaal ik ben bezig met mijn enveloppen van mijn geboortekaartjes nu ben ik hele tijd aan het nadenken hoe ik de mensen moet aanspreken.. voor familie is het niet moeilijk pak je gewoon familie en de twee namen bv familie bakkers-theeuwen maar het gaat mij erom als het geen familie is en ook nie getrouwd hoe spreken jullie hun dan aan ? doen jullie dan zo: bv bakkers theo - theeuwen josee of zo : bakkers-theewen theo en josee??of hoe doen jllie dat wil niet in afronte vallen |
| 20/08/2008 @ 20:08 Elsje | Bij vrienden en niet getrouwde familie ed. zette ik gewoon de voornamen erop. |
| 20/08/2008 @ 20:41 Hanne | Ik zet er gewoon de familienamen op net zoals bij getrouwde koppels, dus fam. Janssens-Peeters. |
20/08/2008 @ 21:51 ![]() | hallo ik schrjf het hoe Hanne !! het gaat er toch niet om als het familie is van jou , maar vanelkaar !! groetjes janneke |
| 21/08/2008 @ 11:20 stefanie | reactie en schrijven jllie dan gewoon familie peeters-hansen of ook de voornamen |
| 21/08/2008 @ 14:21 kimx ![]() | ik heb er gewoon de voornamen op geschreven groetjes |
[Reageer]

geboorte-enveloppen