< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » hcg één week na curettage op 340

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
hcg één week na curettage op 340
22/08/2008 @ 12:05
Chica

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Larake,

Ik moet ook op 18/09 op controle. Ik zit ook met hetzelfde gevoel. Ik wou ook niet aan de pil maar als dit terug mijn cyclus op gang brengt het ik het ervoor over. Maar dan nog een maand wachten???

Ik was al aan het denken dat ik dan toch geen voorzorgen ga nemen. De kans is klein dat je direct zwanger gaat zijn. Een vriendin van mij was in deze periode WEL direct zwanger geworden.

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 12:07
Chica

Ik nog 7 pillekes te gaan! Ik heb wel een pilstrip gekregen met 22 tabletjes ipv 21

Chica

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 14:53
Larake

Ik moet nu nog 12 pilletjes nemen (jaja ik ben aan het aftellen) en vanaf dat moment laat ik de natuur z'n gang gaan. Normaal zou ik de 18de sept nog niet in men vruchtbare periode zitten, dus van de gynaecoloog zal ik sowieso we vernemen of alles terug in orde is.
Ben nu sinds gisteren gestopt met bloeden, na de curettage vorige week, dus ik hoop dat alles wel in orde zal zijn.
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 15:10
Chica

Bij mij is het bloeden ook na een week gestopt. Moest jij de dag na de curettage ook starten met de pil?

Chica

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 15:44
Larake

Ik ben eigenlijk op de dag van de curettage zelf begonnen met de pil.
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 19:47
Lilly

hoi,

van mij zijn het ook 22 pilletjes ipv 21. Wil dat wat zeggen?
van mij is het gracial.
Ook ik moest starten op de dag van de curettage met de pil.
Ik moet op 26 september naar de gyn.. kans is groot dat ik reeds de vruchtbare periode voorbij ben dan.. nu, dat weten we niet zeker hé.. het kan evengoed zijn dat ik na het stoppen van de pil niet onmiddellijk ongesteld word hé..we zullen zien.. de drang is toch wel groot om zo vlug mogelijk zwanger te zijn.. raar hé..
Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 09:57
Chica

Heyla,

Ik had zaterdag van die goedkope zwangerschapstesten in het Kruidvat gehaald. Ik wou weten of ik het HCG-hormoon nog in me had. Ja haar, de test gaf nog een licht streepje aan.

Chica

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 11:33
Evie

Online Status
Bij mij heeft de dokter geen andere pil dan normaal voorgeschreven... Ik nam vroeger Femodene en die neem ik nu een maand opnieuw, gewoon 21 pilletjes.
Heb een beetje op de profielen zitten lezen van dames die ook al een miskraam hebben gehad en nu al terug zwanger zijn, er zijn er een aantal bij die gewoon na hun pil direct opnieuw geprobeerd hebben zonder nog eens een maand te wachten, en die toen ook al zwanger waren, zonder problemen... Dus is misschien inderdaad gewoon om beter de datum kunnen uit te tellen, weet niet... Ik ga in elk geval niet wachten, we zien wel wat het brengt!!

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 07:59
Chica

Heyla,

Ik heb in het ziekenhuis een gratis staal meegekregen vandaar dat dit een andere pil is dan dat ik voordien nam (ook Femodene).

Normaal moet ik na de pil nog 1 keer gewoon ongesteld worden maar daar ga ik ook niet op wachten hoor. Ik laat de natuur gewoon zijn gang gaan en we zien wel.

Omdat ik van het weekend nog positief teste dacht ik dat je misschien nog een keertje normaal ongesteld moest worden zodat je zeker bent dat het HCG uit je lichaam is. Is maar een veronderstelling hé.

Chica

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 09:15
Lilly

hei allemaal,

een vraagje.. ik had na één week enkele dagen geen bloedverlies meer en nu een weekje later, zou ik af en toe wat licht verlies hebben..ik moet één maand de pil innemen en nu dacht ik dat die pil misschien te licht zou zijn? of is dat nog een gevolg van mijn miskraam? vandaag precies 2 weken geleden dat ik een curettage had..

groetjes
lilly
Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 09:40
Chica

Ik vermoed dat dit nog een gevolg is van je miskraam. Als je niet gerust bent, bel dan even naar je huisarts of gynecoloog.

Heb je misschien een zware inspanning gedaan?

Chica

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 10:16
Lilly

hei, onder zware inspanning valt voor mij misschien veel de trappen op en af met een kindje in mijn armen.. (kinderdagverblijf..)maar in het weekend had ik het ook al..
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]