[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/08/2008 @ 14:42 Oona | Hoi, Ik ben wat kleertjes aan het kopen. Ik vroeg mij nu af hoelang de kleine spruit ongeveer in kleertjes van mexx maatje 50-56 kan, omdat dit toch wel over 3 maanden gaat en ik vrees als ik van 3 tot 6 maanden koop dit nog veel te groot zal zijn. Het geschatte geboortegewicht is een gemiddelde baby van ong.3.300 à 3.500gr |
| 20/08/2008 @ 14:49 sara | Dat hangt echt af van baby tot baby. Onze baby was ook "gemiddeld" geschat maar was uiteindelijk 4kg150 bij de geboorte. Maat 50 heeft nooit gepast, maat 56 toch wel een tijdje maar ik weet eigenlijk niet meer hoe lang juist, een week of 6 denk ik. Ik had ook een t-shirtje maat 62 van Mexx (voor de rest had ik niks van Mexx) en dat pastte al van bij de geboorte (met de mouwen een beetje omgeslagen), ik weet niet of dat altijd zo is bij Mexx maar dat t-shirtje viel klein. |
| 20/08/2008 @ 17:07 coyote ![]() | ik vind ook dat ze klein uitvallen. van mexx heeft hij maat 92 en van andere merken meestal nog een 86. groetjes |
| 20/08/2008 @ 21:06 Vanessa ![]() | Hallo, Ik heb ook kleertjes van Mexx voor Fleur en ze draagt nu nog altijd maat 50-56 en ze passen nog altijd goed. Groetjes ![]() |
| 21/08/2008 @ 08:38 my baby ![]() | hmm had ni gezien dat het over kleertjes van mexx ging. deze vallen idd wat groter uit. Nu dat ze tegen de 4 kilo aan is past moet 56 haar goed van mexx. |
21/08/2008 @ 12:16 ![]() | Ik heb een paar body's van C&A van maat 50 en mijn dochtertje is 6.5 maand en kan er nog in ![]() |
| 22/08/2008 @ 21:44 ABke ![]() | Mexx-maatjes zijn kleine maatjes. Meeste merken zijn aan de kleine kant. Is waarschijnlijk een of andere verkoopstruc ![]() |
[Reageer]

Hoelang kan baby kledij dragen 50-56

.
.
spijtig geld is het dan he.
had ni gezien dat het over kleertjes van mexx ging.