[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/08/2008 @ 13:04 nijntje | Ik heb sinds een aantal maanden een nieuwe vriend. Ik heb een zoontje van bijna 4 en mijn vriend heeft zelf geen kinderen. Momenteel wonen we nog niet samen. Betrap me erop dat ik af en toe schuldgevoelens heb naar mijn zoontje toe. Denk dat ik hem door mijn nieuwe relatie te kort doe, alhoewel hij telkens blij is om mijn vriend te zien en de 2 ook goed kunnen opschieten. Mijn zoontje gaat 1 dag per week bij zijn papa en ergens vind ik wel dat mijn vriend een beetje de vaderfiguur is voor mijn zoontje, maar heb het er soms moeilijk mee. Zijn deze gevoelens normaal of heeft hier iemand ervaring mee? |
| 20/08/2008 @ 15:15 Liever even ano | Nijntje, ik denk dat je je niet schuldig hoeft te voelen omdat je een nieuwe vriend hebt. Als je je kleintje genoeg aandacht blijft geven zal hij hier ook niet over klagen. Pas wanneer hij zou merken dat er nu veel minder aandacht naar hem gaat en al je aandacht naar je vriend zou gaan, zul je hem wel horen denk ik. Zo heeft mijn mama bijvoorbeeld heel wat jaren geleden haar nieuwe vriend leren kennen en is het altijd hij die op de eerste plaats komt. De vriend wil zelfs geen contact met onze familie, zelf niet met mij of mijn zus. Toch blijft mijn mama erbij....Ze pikt het dat wij door hem niet bij haar thuis kunnen komen en dat hij nooit meekomt naar onze familie-aangelegenheden. Je kan dus al denken dat ik en mijn zus hier soms redelijk verdrietig over kunnen zijn naar onze mama toe...We snappen het niet want we weten dat onze mama ons graag ziet maar toch laat ze zich volledig door hem inpalmen. Wanneer je zoiets zou laten gebeuren zou ik dus denken, pas op, maar in jouw geval.. geen probleem hoor denk ik!! |
[Reageer]

nieuwe vriend