[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/08/2008 @ 12:51 sarina | Die keuze moet je natuurlijk zelf maken. Maar ik zou het niet doen. Er zijn genoeg redenen waarom niet en ik vind het risico te groot om te nemen. een gezonde baby is toch belangrijker dan een bruin kleurtje? Maar nogmaals, ik wil zeker niet iemand veroordelen die dit wel doet. Ik zeg gewoon hoe ik er tegenover sta. Groetjes |
| 20/08/2008 @ 14:35 juffie | Dit heb ik van mijn eigen gyne: Voor onze trouw ben ik de 2 weken die aan de trouw vooraf gingen om de andere dag onder de zonnebang geweest. Telkens 10 minuten, niet te lang wegens te warm voor de baby. Maar het kon totaal geen kwaad als je een handdoek om je volledige middel draait voor en achterkant om de buik te beschermen. Ik heb een mooie teint opgedaan, jammer van de witte "zone". Maar idd pigmentvlekken kan je krijgen, maar als je ziet dat je plots kleurverschil op je gezicht ofzo krijgt kan je altijd stoppen he. Ik heb er in elk geval geen enkele last van gehad. Voor mij was het gemakkelijker in de zonnebanktunnel te gaan waar je gewoon kan blijven in rechtstaan. Bleef de handdoek netjes op zijn plaats hangen. |
| 20/08/2008 @ 16:14 cheesegirl | hallo hier ook 1 die wit was en graag bruin wilde worden nou ik heb het geweten ook... Ik mocht ook van de gyn kon geen kwaad zei ze alleen uitkijken voor pigment vlekken Ik ben 1x keer geweest en heb een behoorlijke pigment vlek op mijn been.. Tja mijn eigen schuld.. Maar goed ik zit er ook niet echt mee, ben daarna niet meer gegaan. Dus ja ik zou de gok er niet op wagen s6 met het maken van je keuze |
[Reageer]

Zwanger en zonnebank, ja of nee?

moet er niet aan denken, dan maar wit voor mijn gevoel alhoewel ik dan nog bruiner ben dan de meesten
en zowiezo ga ik nooit onder de zonnebank.. je krijgt er op laatst zo'n vieze verlepte bruine kleur van.. niet natuurlijk meer