< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » 14 weken - al bijgekomen??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
14 weken - al bijgekomen??
20/08/2008 @ 12:33
Leen

Hallo,

Ik vroeg me af hoe het bij jullie zit!

Ik ben vandaag 14 weken en ben tot nu toe eigenlijk niet echt bijgekomen. (Gewoonlijk heb ik een 'schommelend' gewicht tussen de 52-53,5 kg bij 1,71 cm)
Het hangt er echt gewoon vanaf hoe "goed" ik op toilet kan wat mijn gewicht is. Vanmorgen was ik 53,2 kg

Hoe zit het bij jullie?

Ik heb toch wel al een redelijk buikje. Ik krijg mijn broeken nog wel aan, maar de knoop is niet zo lekker als je zit
's morgens is mijn buik relatief plat, 's avonds lijk ik wel drie keer zo 'dik'....

Groetjes
L
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 12:35
Vke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik ben nu 13 weken op volgens de weegschaal ben ik een beetje vermagerd, maar mijn buik kan ik al niet meer versteken.
Mijn tante had dit ook dus ik moet mij geen zorgen maken denk ik.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 12:40
Elsje

Online Status
Hi ik ben al 4,5 kilo bijgekomen maar moet er wel bijzeggen dat ik normaal op dieet lééf nu heb ik door mijn zwangerschap té veel honger en heb ik het dieten opgegeven waardoor de kilo's er redelijk snel zijn beginnen bijkomen hé tja vroeger was mijn lunch weightwatchers gewijs 6 craqottes met mager beleg,nu is dat de gewone dingen patatjes met vlees, es frietjes enz... voor iemand anders is dit misschien normaal maar voor mijn jojo lijn is dit een katastrofe och ja ik ga wel weer dieten na de zwangerschap hoor en ik ga borstvoeding geven dus ik denk dat ze er redelijk rap zouden moeten afgaan Ik zit er niet mee momenteel mijn kindje gaat nu voor alles ook voor de lijn!!!

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 19:24
Angelique

Online Status Stuur bericht
Ahum

Ben nu al 6 kilo bijgekomen

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 20:34
Noortje

Online Status Bekijk profiel
Ben nu 15 weken zwanger en ben nog altijd een 3kg onder mijn gewicht van voor ik zwanger werd.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook ben pas de laatste 2 maand veel bijgekomen in totaal toen 15kg pfff

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 21:23
Emma

ik was op 16 weken 1kg bijgekomen en nu 10 in het totaal, de meeste kilos komen pas na 25 weken en dat is normaal

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 11:41
Marleen

Ik ben tot hiertoe 1 kg bijgekomen. En dat op 2 weken tijd. Ik eet niet meer dan voor m'n zwangerschap maar ga er ook niet op letten. Als ik zin of honger heb, eet ik gewoon waar ik zin in heb.
Normaal eet ik al eens een broodje met preparé, of carpacio. Nu heb ik daar dus ontzettend veel zin in, maar ik mag geen rauw vlees eten. Plus dat we ook al moeten opletten met alcohol (geen wijn meer of lekkere trappisten ) dus dan mag je toch al 's lekker snoepen van de dingen die je wel mag eten hé.
Voor de rest eet ik wel genoeg fruit en zorg ik dat er genoeg vitamientjes op het menu staan.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 13:16
Liesje

ik ben nu 1kg bijgekomen, maar denk dat wanneer het braken volledig zal stoppen de kilootjes er wel rapper zullen bijkomen!

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 13:35
*Wendy*

Online Status Bekijk profiel
Ben nu zon 5 kilo aangekomen

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 13:50
marijke

Ik ben nu 1 kg bijgekomen hopelijk kom ik nog maar een paar kilootjes bij

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 15:10
ikke

ik ben nu 14 weken en ben al 4 kilo bijgekomen
Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 15:17

Online Status
Hai allemaal,

Ik ben nu 19.5 week zwanger van ons eerste jongetje!! En ben ongeveer eem kilo of 3 aangekomen. Moet zeggen dat ik de eerste 3 maanden ook heel erg ziek ben geweest met spugen enz enz.
Lijnen doen we straks wel weer het maakt me niet zoveel uit. Voel wel dat mijn buik zo ontzettend gespannen staat en groeit als kool.

Groetjes,

Kim
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 10:23
G*

Online Status Stuur bericht
Hallo,

ik woog ook 53 kg. Ik ben nu bijna 13 weken en ik weeg al bijna 58 kg!! Ik at voor de zwangerschap wel niet zo regelmatig... nu en dan een maaltijd overslaan enzo... rare werkuren... Nu kan ik dit niet meer, ik heb honger als een paard en dit om de 3 a 4 uren!

Lieve groetjes, G*

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]