[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/08/2008 @ 12:33 Leen | Hallo, Ik vroeg me af hoe het bij jullie zit! ![]() Ik ben vandaag 14 weken en ben tot nu toe eigenlijk niet echt bijgekomen. (Gewoonlijk heb ik een 'schommelend' gewicht tussen de 52-53,5 kg bij 1,71 cm) Het hangt er echt gewoon vanaf hoe "goed" ik op toilet kan wat mijn gewicht is. Vanmorgen was ik 53,2 kg Hoe zit het bij jullie? Ik heb toch wel al een redelijk buikje. Ik krijg mijn broeken nog wel aan, maar de knoop is niet zo lekker als je zit ![]() 's morgens is mijn buik relatief plat, 's avonds lijk ik wel drie keer zo 'dik'.... ![]() Groetjes L |
| 20/08/2008 @ 12:40 Elsje | Hi ik ben al 4,5 kilo bijgekomen maar moet er wel bijzeggen dat ik normaal op dieet lééf nu heb ik door mijn zwangerschap té veel honger en heb ik het dieten opgegeven waardoor de kilo's er redelijk snel zijn beginnen bijkomen hé tja vroeger was mijn lunch weightwatchers gewijs 6 craqottes met mager beleg,nu is dat de gewone dingen patatjes met vlees, es frietjes enz... voor iemand anders is dit misschien normaal maar voor mijn jojo lijn is dit een katastrofe och ja ik ga wel weer dieten na de zwangerschap hoor en ik ga borstvoeding geven dus ik denk dat ze er redelijk rap zouden moeten afgaan |
| 20/08/2008 @ 19:24 Angelique ![]() | Ahum ![]() Ben nu al 6 kilo bijgekomen ![]() |
| 20/08/2008 @ 21:23 Emma ![]() | ik was op 16 weken 1kg bijgekomen en nu 10 in het totaal, de meeste kilos komen pas na 25 weken en dat is normaal ![]() |
| 21/08/2008 @ 13:16 Liesje ![]() | ik ben nu 1kg bijgekomen, maar denk dat wanneer het braken volledig zal stoppen de kilootjes er wel rapper zullen bijkomen! |
| 21/08/2008 @ 13:35 *Wendy* ![]() | Ben nu zon 5 kilo aangekomen |
| 21/08/2008 @ 13:50 marijke ![]() | Ik ben nu 1 kg bijgekomen hopelijk kom ik nog maar een paar kilootjes bij ![]() |
| 21/08/2008 @ 15:10 ikke | ik ben nu 14 weken en ben al 4 kilo bijgekomen |
| 21/08/2008 @ 15:17 | Hai allemaal, Ik ben nu 19.5 week zwanger van ons eerste jongetje!! En ben ongeveer eem kilo of 3 aangekomen. Moet zeggen dat ik de eerste 3 maanden ook heel erg ziek ben geweest met spugen enz enz. Lijnen doen we straks wel weer het maakt me niet zoveel uit. Voel wel dat mijn buik zo ontzettend gespannen staat en groeit als kool. Groetjes, Kim |
[Reageer]

14 weken - al bijgekomen??

maar moet er wel bijzeggen dat ik normaal op dieet lééf nu heb ik door mijn zwangerschap té veel honger en heb ik het dieten opgegeven waardoor de kilo's er redelijk snel zijn beginnen bijkomen hé tja vroeger was mijn lunch weightwatchers gewijs 6 craqottes met mager beleg,nu is dat de gewone dingen patatjes met vlees, es frietjes enz... voor iemand anders is dit misschien normaal maar voor mijn jojo lijn is dit een katastrofe och ja ik ga wel weer dieten na de zwangerschap hoor en ik ga borstvoeding geven dus ik denk dat ze er redelijk rap zouden moeten afgaan