< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » hevige steken in onderbuik

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
hevige steken in onderbuik
20/08/2008 @ 10:56
Kim

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Ik ben Kim en al een tijdje bezig om zwanger te worden, maar het wil niet lukken (cfr. profiel). Op 08/08/2008 heb ik de derde IUI, nu heb ik deze morgen ongeveer een uur hevige steken gehad in onderbuik en druk op het schaambeen maar dit is inmiddels allemaal verdwenen, alleen nog een beetje een zeurende pijn.
Zaterdag 23/08 moet ik terug naar gyné maar heeft iemand dit ook al een gehad?

Groetjes
Kim

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 16:13
Kim

Niemand?

De hevige buikpijn is ondertussen verdwenen maar heb af en toe nog steekjes als ik ga neerzitten of iets te fors stap. Precies spierpijn!! Dus doe ik het maar rustig aan.

Kim

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 17:29
sportbolleken

Hey Kim,

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad, gisteren erge buikpijn en steken, ik stond op uit de zetel en moest me dubbel plooien van de pijn.
Ik weet ook niet wat het zou kunnen zijn, had ook een druk in m'n buik tot in mijn bovenbeen.

Groetjes
Anneleen

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 17:49
Sisie

Heel raar, maar ik heb dit deze morgen ook gehad. Een stekende pijn op de plaats waar mijn eierstokken zitten. Dit duurde ongeveer een half uurtje, en daarna was het volledig over. Misschien een domme vraag, maar zou dit kunnen te maken hebben met een bevruchting of eventueel innesteling?
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 19:08
Alyssa

Online Status Stuur bericht
hey

ik heb deze pijn ook gehad, en daarna idd zo'n soort van spierpijn. bij mij was het dus blijkbaar wel een bevruchting want ik was zwanger. hoop voor jullie hetzelfde, het is in ieder geval hetzelfde als wat ik had!

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 19:29
Kim

Hey iedereen

Bedankt voor de reacties. Ben blij dat er nog mensen zijn die dit hebben. Ik hoop dat het een goed teken is, ben al zo lang bezig!!

Heb dit nog één keer gehad en nu juist nog wat trekkingen. Morgen moet ik bij de gyne voor bloedafname, hopelijk heb ik goed nieuws!!

Groetjes
Kim

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 22:19
nathalie

Hoihoi,

Ik wil je geen schrik aanjagen, maar zouden het geen cystes kunnen zijn?
Ik had al enkele dagen last van onderbuikpijn en en naar de spoed geweest omdat het gewoon niet stopte.
Ooit voelde ik het wel, dan was het weer ff weg.
Bleek het dus een cyste te zijn..

Ik hoop voor jou uiteraard dat het een bevruchting is!

groetjes.
Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 07:47
Kim

Hey

Zoals jullie zien was het bij mij een goed teken. De gyne zei dat het misschien wel de innesteling kan geweest zijn die ik zo goed voelde!! Hopelijk blijft het goed gaan.

Groetjes
Kim

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 11:26
kaat

Online Status Stuur bericht
@ kim: net jouw profiel gelezen... ik voor je dat het deze keer allemaal perfect verloopt!
groetjes,
kaat
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]