[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/08/2008 @ 09:18 meisje | Hallo allemaal, wat vinden jullie van de naam Ginny ???? graag een eerlijke mening alvast bedankt groetjes meisje |
| 20/08/2008 @ 09:18 Britt ![]() | Doet mij iets te veel aan het drankje denken... sorry! |
| 20/08/2008 @ 09:39 Marijke ![]() ![]() | Ik hoor het ook niet graag, doet me ook aan het drankje denken. Ik kende ooit zo'n tweeling, Ginny en Dorothy, verschrikkelijk gewoon. Sorry. Marijke |
| 20/08/2008 @ 11:08 Mamie'ke | Tot ik de andere reacties las, had ik nog niet direct aan het drankje gedacht. Heeft natuurlijk ook veel met de uitspraak te maken. Hoe zouden jullie het dan uitspreken? Ik dacht 'Dgjinni'. Ik ken een kleintje dat Ginger heet, is een beetje in dezelfde aard... Is een speciale naam, klinkt wel leuk, al zou ik het zelf niet meteen gebruiken. Hoort bij mijn rubriek 'mooi om te horen, niet om zelf te gebruiken' ![]() XXX |
| 20/08/2008 @ 11:28 Mevrouwtje ![]() | Ik ben er ook geen voorstander van... Sorry!! Mss omdat er bij mij eentje id klas heeft gezeten en een verschikkelijk iriatant iemand was... Maar nee, liever niet! |
| 20/08/2008 @ 12:12 Veerle ![]() | Ik vind het wel erg mooi! En ik zou de Engelse uitspraak kiezen (zoals Ginger dus). Succes met kiezen, Veerle. |
| 20/08/2008 @ 13:17 meisje | Harstikke bedankt voor jullie reacties.... zelf was ik heel bang dat mensen het meteen aan harry potter zouden koppelen.. maar idd ik had zelf nog niet gedacht aan het drankje.. wil jullie erg bedanken voor de eerlijke mening... ik kan de naam wel mooi vinden, maar ik wil niet dat ons meisje later voor Jan met de korte achternaam loopt.... we gaan weer verder met de zoektocht.... pff valt niet mee.. het moet een engelse meisjenaam worden omdat we al een jongen hebben met een engelse naam.. |
| 20/08/2008 @ 13:31 inniminni | Tess misschien? |
| 20/08/2008 @ 13:51 mimi1701ap16 ![]() | hai, Misschien dit: Jodi (spreek je uit als 'Djodi') ![]() ![]() |
| 20/08/2008 @ 13:58 Leen ![]() | Ik dacht wel dadelijk aan het personage uit HP. De naam zelf is niet zo mijn ding. Als jullie hem graag horen: ga ervoor! groetjes Leen en co |
| 20/08/2008 @ 14:14 Lotti | Hoi, Ginny is niet mijn smaak...Zou er zelf dus niet voor gaan. Engelse namen zijn niet mijn ding, dus verder kan ik je niet helpen. Succes nog. |
| 20/08/2008 @ 16:48 Kristel ![]() | Hoi, Ik ken iemand die noemt Gillian en dat wordt vaak afgekort tot Gilly. Misschien is dat iets... Groetjes Kristel |
| 20/08/2008 @ 17:19 Britt ![]() | Jools (uitgesproken: djools) of Hayley vind ik wel leuke Engelse namen. |
[Reageer]

Ginny