< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » Eten - jongen of meisje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
Eten - jongen of meisje
20/08/2008 @ 08:04
petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Bij Vic was ik zot van zure hartige dingen (en liefst ongezond) : frikadel special, bicky burgers, alles van bij de Mac, komkommer in azijn,... maar ook massa' s van die groene appels heb ik naar binnen gewerkt, en peren . Oja en melk dronk ik met liters!!!

Nu is dat heel anders : ben zot van chocolade, chocolademelk, zoetigheid zoals spekjes, pralines e.d., frisdrank, sinaasappels en ik heb een afkeer van fruit gekregen ! Alleen geperste sinaasappels : hmmmmmmmmmmmmm ! Volgende week weten we hopelijk het geslacht .

[Laatst gewijzigd door petra - 20/08/2008 @ 16:10] - Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 09:43
Sterreke

Online Status Bekijk profiel
er lijkt precies toch niet echt een geslacht op te plakken hé want hoewel ik tevoren heel veel zin altijd had in snoep en zoet eet ik tijdens mijn zwanegrschap nu veel liever hartige dingen en "echt eten" zoals bv meer middageten. We weten het geslacht nog niet maar ik ben wel benieuwd!

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 10:28
saar

ik eet kilos fruit nu,maar ook snoep-zuurtjes
chocola bijna nimeerr-tenzij in ijsvorm

verder ben ik nu zot van frietjes met mayo,bicky cheese, hartige dingen en alles waar kaas inzit!!
boterhammetjes smaken niet meer...

pasta kan ik iedere dag eten

wij krijgen een meisje!

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 10:45
Kirby

Online Status Stuur bericht
hallo iedereen,

bij onze Brent at ik veel meer fruit en groenten. appels, bananen, peren, nectarines (die ik nu totaal niet meer lust), sla, komkommer!!...
Deze keer weten we het geslacht niet, maar ik moet me forceren om elke dag iets van fruit te eten. Ik eet nu veel liever frieten, lasagne, spaghetti, ... vettige dingen. Ook veel meer chips (vooral in het begin), chocola, koeken, ...

Misschien ander geslacht. Ik laat het jullie weten als ik ben bevallen!!!!

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 10:53

hier eet ik graag frituur en rijtewafels maar zoete dingen gaan er hier ook wel erg in vooral milkshakes, was bij keano trouwens ook zo trek in vet en zoete dingen hier word het ook weer

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 10:56
Daan

mmmmm pizza en pasta mmm met veel kaas daar maak je me heel erg blij mee! Verder eet ik redelijk gezond, drink veel melk, heb ik eens ook veel zin in haha en wij krijgen een meisje, ben tot nu toe zo'n 5 kilo aangekomen dus ben tevreden, snoep verder niet veel, in het begin wel, toen veel chocola, terwijl ik daar voorheen echt niet zo gek op was!

liefs Daantje

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 10:59

Ik vind dit wel nog een interessant topic.

Ik heb ook vooral veel zin in warm eten, liefst pizza en pasta en boterhammen smaken me niet echt meer, of er zou gesmolten kaas moeten bij zijn. Ik moet me ook meer forceren om fruit te eten, terwijl ik voor mijn zwangerschap tamelijk veel fruit at. Ik loop niet echt te zoeken naar zoete dingen, maar gewoon naar lekkere warme gerechten.

Zou ik dan een meisje krijgen? Ben eens benieuwd.

Groetjes

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 11:08

Nu 24 weken zwanger van een zoontje en helemaal geen rare goestingskes.

De eerste drie maanden kon ik minder eten en had ik meer zin in iets zoetere dingen, zoals milkshakes en chocoladekoeken. Maar aangezien ik veel minder at, soms bijna niets 's middags, was ik niets aangekomen.

Nu normale eetgewoonten behalve boterhammen eet ik niet meer graag en alle slaatje voor erop ook niet meer (kippesla, tonijnsla, vleessla,...) Geef mij maar gewoon kaas en hesp of confituur.

Morgen terug op weegschaal bij de gyn en zal ondertussen tussen de 5 en 6 kilo bijgekomen zijn.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 15:04
Gientje

Hier nog zo'n vreselijke zoetekauw! Ik bak zelfs tegenwoordig zelf cake, heeeeeeerlijk!!! Liters melk en ook fruit gaat er goed in! Patat of frikandellen moet ik echt niet aan denken!
Hhahahahaha, grappig om te lezen dat je eetgewoonten helemaal veranderen!

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 16:42
Belle

Hier eet ik niets liever dan pasta en pizza. Ook warme maaltijden gaan er vlot in.
Botterhammekes met choco 's morgens en over de middag boterhammekes met beleg.
Voor de zwangerschap at ik enkel slaatjes 's middags. Nu kan ik geen salade meer binnenkrijgen.
Chocolademelk zou ik ook met sloten kunnen drinken, voor de rest snoep ik niet.

Wij krijgen een meisje.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 16:51
marijke

Hmm bij de zwangerschap van mijn dochter at ik veel zure slierten snoep hoe zuurder hoe beter

En nu bij deze zwangerschap eet ik graag slaatjes en friet en dan het liefst van mac donalds

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 16:55
marijke

heb trouwens nu ook veel last van maagzuur

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]