[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/08/2008 @ 08:16 petra ![]() | Ik ga er ook bevallen over een tijdje. Dus dat zou ik ook wel willen weten . |
| 20/08/2008 @ 14:56 Eve_x ![]() | En dames, de roze doos zou je sinds kort ook niet meer krijgen in Genk ! Dit zei mn schoonzus me, ze werkt als verpleegster daar.. |
| 20/08/2008 @ 15:22 evy | Hallo! Ik ben enkele maanden geleden bevallen in ZOL Genk. Ze hadden mij ook op voorhand gezegd dat ik mogelijk een voorschot van 300 EUR zou moeten betalen, maar daar heeft uiteindelijk niemand naar gevraagd. Geloof niet dat dat in de praktijk vaak gebeurt. De Roze Doos kon je toen gewoon op de benedenverdieping in het winkeltje afhalen. Succes met de bevalling! |
| 20/08/2008 @ 17:26 Katrien ![]() | @ Eve: die doos klopt idd. En van babyboom zou je er ook een krijgen als je zwanger bent van de gyn. Allé, dat vind ik toch op de website... Maar ja... |
| 27/08/2008 @ 13:25 Eve_x ![]() | Dan zullen we ook wel geen voorschot moeten betalen.. Die doos van happy mama, was het de moeite wat erin zat ? ![]() |
[Reageer]

Wie bevalt of is recent bevallen in ZOL Genk ?

.