[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/08/2008 @ 16:25 Mieke | Hallo, nog een maandje en dan zal ik voor de eerste keer naar de gynaecoloog gaan en dus ook de eerste keer bij Dokter I. Thijs te Diest. Heeft er iemand van jullie ervaring met deze dokteres? En ook met het ziekenhuis te Diest, want daar willen we dan wel bevallen. |
| 20/08/2008 @ 16:19 Mieke | Ha bedankt voor de reactie. Ik woon hier nog niet zo lang, dus alles is hier nieuw. Ken dus die dokter niet, ken het ziekenhuis niet. En ik moest ook wel lang wachten eer ik een afspraak kon vastkrijgen voor de eerste consultatie. 8/08 gebeld en pas afspraak 18/09 ![]() |
| 21/08/2008 @ 15:38 Elaiva | Hallo, Mijn eerste twee zwangerschappen zijn opgevolgd door dokter Thijs, en zij is inderdaad een hele lieve, vriendelijke vrouw. Nu ga ik bij dokter Vandendael, omdat ik echt superlang moest wachten voor een afspraak bij dokter Thijs. Maar ook hij valt goed mee. Dokter De Schilder heb ik een paar keer gezien als dokter Thijs in verlof was; hij is iets 'plechtiger', maar ook heel goed. Ik denk dat het bij de bevalling niet zo heel veel uitmaakt wie er aan je bed staat; je gaat gewoon blij zijn dat je ervan af bent ![]() De kamers zijn inderdaad ook wel heel goed. Bij mijn tweede bevalling had ik een suite gevraagd, zodat ons zoontje wat meer plaats had om te spelen, en dat ga ik nu ook weer doen (nu moeten er al 2 spelen he). Mijn man vond het bed dat ze binnenreden bij een luxekamer wel comfortabeler liggen dan het zetelbed dat in de suite stond... In de suite heb je inderdaad iets meer keuze kwa eten: croissants, spek met ei ' smorgens,..., maar om daarvoor een suite te nemen, is misschien ook niet nodig. Onze hospitalisatieverzekering (ethias) betaalde de supplementen voor de luxekamer en suite zonder problemen, dus wij hebben echt niet veel moeten betalen voor de bevalling. De verpleging is echt wel heel lief, maar ze geven inderdaad soms wat tegenstrijdige adviezen ivm de borstvoeding. Ik heb dus 2 keer een beroep gedaan op een zelfstandige vroedvrouw (gevonden via een info-foldertje van het ziekenhuis) en die heeft me heel goed verdergeholpen. Voila, het is wel een heel epistel geworden... |
| 21/08/2008 @ 15:48 Mieke | Goh als ik dat lees van die suites en luxe-kamers, ga ik wel jaloers worden. ![]() Aangezien we redelijk laat onze hospitalisatieverzekering in orde hebben gemaakt zal ik er niet van kunnen profiteren als ik zou bevallen. Dus alles zelf betalen dus ga ik wel kiezen voor de goedkopere kamers. Heeft iemand hier ervaring mee? Met die 2-persoons of groepskamers? Maar heel fel bedankt voor de goede reacties op Dokter Thijs, ben ik ook wat meer op mijn gemak ![]() Moet je een vroedvrouw ook zelf kiezen of zijn dat gewoon die van wacht die me dan zullen helpen? |
[Reageer]

Dokter Thijs-Diest