Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/08/2008 @ 22:11 jessica | Ik kreeg onze eerste bij 38 weken zwangerschap. De laatste weken van mijn zwangerschap had ik veel last van menstruatiepijn, soms kreeg ik zelfs lichte steken in m'n onderbuik. Ongeveer 3 weken ervoor heb ik mijn slijmprop verloren.. Alhoewel, het is me volledig ontgaan want ik had in de laatste weken best veel vaginale afscheiding en had van anderen gehoord dat het propje zo groot als een vuist moest zijn, dat was bij mij niet het geval. De slijmprop was net zo groot als de helft van mijn handpalm. AnywayzzzzZ.. ik schaam me er eigenlijk best wel voor, maar op de bewuste dag ging ik 's middags op bed liggen. Ik was best ontspannen en ik weet niet meer hoe het kwam, maar ik raakte opeens opgewonden. Ik dacht nog, zal ik het wel doen, stel dat het gerucht waar is? Vast niet dacht ik nog en mastrubeerde erop los. Een kleine uur later braken mijn vliezen en begon de bevalling.. :o) |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Hoe kondigde jou bevalling zich aan?

werd ik snachts wakker met rugpijn(van die ongesteldheidsrugpijn) en ook wat kramp van onder dat regelmatig terug kwam.. ik dacht echt is begonnen,maar na een uurtje was weg,en niet meer terug gekomen..