< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » Hoe kondigde jou bevalling zich aan?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
Hoe kondigde jou bevalling zich aan?
24/08/2008 @ 09:44
VaNeSsA

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

mijn grote ja het is zover moment is telkens als ik zin kreeg in pikante spaghetti!!! tijdens mijn zwangerschappen werd ik ziek van pasta maar bij alle drie ongeveer 24 uur nadat ik spaghetti gegeten heb zijn mijn kindjes geboren!

ook bij de laatste heb ik superveel last gehad van bekkeninstabiliteit, maar op 3 maart, kon ik plots terug vlot bewegen zonder pijn, ben zelf nog iets gaan halen voor de baby , drie uurtjes nadien is mijn water gebroken, was eerste keer dat het spontaan gebeurde, dus vond het een beetje raar en op 4 maart om 3u50 is mijn derde zoon geboren

[Laatst gewijzigd door VaNeSsA - 24/08/2008 @ 09:46] - Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 22:11
jessica

Ik kreeg onze eerste bij 38 weken zwangerschap. De laatste weken van mijn zwangerschap had ik veel last van menstruatiepijn, soms kreeg ik zelfs lichte steken in m'n onderbuik. Ongeveer 3 weken ervoor heb ik mijn slijmprop verloren.. Alhoewel, het is me volledig ontgaan want ik had in de laatste weken best veel vaginale afscheiding en had van anderen gehoord dat het propje zo groot als een vuist moest zijn, dat was bij mij niet het geval. De slijmprop was net zo groot als de helft van mijn handpalm.

AnywayzzzzZ.. ik schaam me er eigenlijk best wel voor, maar op de bewuste dag ging ik 's middags op bed liggen. Ik was best ontspannen en ik weet niet meer hoe het kwam, maar ik raakte opeens opgewonden. Ik dacht nog, zal ik het wel doen, stel dat het gerucht waar is? Vast niet dacht ik nog en mastrubeerde erop los.

Een kleine uur later braken mijn vliezen en begon de bevalling..

:o)
Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:40
Elisah

Online Status Stuur bericht
Ik ben de zondagochtend opgestaan met enorm veel energie, ik kon de hele dag niet stilzitten.Heb dan ook de ganse dag gekuist,alles moest eraan geloven, heb nog even mijn valiesjes nagekeken, en ja hoor, toen ik zeker wist dat alles in orde was zijn de weeën begonnen maandagnacht

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 11:55
Whiterose

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Vannacht na wat sex met men vriendwerd ik snachts wakker met rugpijn(van die ongesteldheidsrugpijn) en ook wat kramp van onder dat regelmatig terug kwam.. ik dacht echt is begonnen,maar na een uurtje was weg,en niet meer terug gekomen..
Waren dit dan voorweeen of oefenen weeen?
Hopelijk nadert de bevalling snel

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]