[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/08/2008 @ 14:27 | ik heb woensdagavond een test gedaan en daar was een licht streepje op te zien Dus ja dat was voor mij positief , gisteren bloed laten trekken en dat was negatief Vind dit zo raar , was helemaal niks van hcg waarde te zien in men bloed Had de test meegenomen na de dokter en laten zien en ze zei het ook dat het positief was |
| 19/08/2008 @ 14:43 Vlinder | Hoi, Ik heb wel vaker op forum gelezen dat er een licht streepje te zien is bij de kruitvattesten. Het schijnt dat de kruitvat testen ene voorgedrukt streep hebben. Ik zelf had ook een hele lichte streep (geen kruitvattest)en bleek toen wel zwanger te zijn maar die streep zag je wel gewoon je hoefde niet tegen licht te houden maar was wel hele lichte streep. Ook de 3 testen die ik de dagen erna heb gedaan bleven licht maar was toch echt zwanger. succes allemaal Vlinder |
| 19/08/2008 @ 15:49 k'tje | Hey Chantal, Door je laatste opmerking (ik weet niet of ik blij zou moeten zijn want het is wel heeeel snel he?) zag ik dat je jongste nog maar 2m is. Volgens mij is het mogelijk dat je nog zwangerschapshormoon in je lichaam hebt zitten, en dat je 'streep' daarvan komt. Misschien kan je dit eens navragen bij je huisarts of gyn/vk? ![]() K'tje |
| 19/08/2008 @ 17:06 chantal ![]() | mijn dokter zegt dat die binnen twee weken na je bevalling niet meer meetbaar aanwezig zijn...gek he? |
| 20/08/2008 @ 12:25 | Duidelijke streep, maar wit ipv roze Hoi dames, Ook hier een rare test gedaan vanochtend (3 dagen na NOD). De streep was er wel, maar wit (de kleur van het papier, alsof de urine daar niet was opgezogen)met een heeeeeeeeeeel lichtroze rand. Die wel weer donkerder was dan de rest van het venster (welke grijzig is door de urineopname). Bij mijn 1e zwangerschap gaven meerdere testen negatief en maar 1 test heel licht positief. Dat was toen anders dan nu, want toen was het gewoon een heel licht blauw lijntje en dus een zwangerschap. Deze vond ik zo vreemd. Heb in mn leven al vaak testen gedaan. Maar zo'n witte streep heb ik nog nooit gezien. Iemand van jullie? |
| 20/08/2008 @ 13:16 Vlinder | Hi Roos, tja normaal gesproken is een streep een streep. Ik had ook een hele lichte streep was het soms een oude test? Denk dat je gewoon ff een andere nieuwe moet halen en alsnog testen. Succes Vlinder |
[Reageer]

heeeeeel vage strepen