< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » hoe vermelden geen bezoek op geboortekaartje?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
hoe vermelden geen bezoek op geboortekaartje?
19/08/2008 @ 20:34
janne

Hoi Juffie,

Wij gaan de eerste dan naar NIEMAND een berichtje sturen (heb zelf een redelijk eigenwijze familie, ze zouden allemaal nog't liefst van al bij de bevalling zelf aanwezig zijn )
De tweede dag gaan we een smsje sturen naar de peters én naar de grootouders én sturen we de geboortekaartjes op. Op onze kaartjes komt geen vermelding van het ziekenhuis/kamer én er staat voor iedereen een uitnodiging voor de babyborrel ingedrukt.. wij opteren voor de 'korte pijn ;-)' (daaronder komt dan: bij afwezigheid en/of thuisbezoek, graag een seintje vooraf op nr........)

Ik heb vele leuke rijmpjes gelezen op dit topic, jammer dat men geboortekaartjes al besteld zijn!

xx Janne
Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 20:52
miss boesy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
in belgie ben je 5 dagen in het ziekenhuis,....
en ik hoop juist dat de meeste wel komen in het ziekenhuis....
de redenen ;een ziekenhuis heeft opgelegde bezoekers uren,...
-door dat er niet echt veel plaats is in zo kamer,vaak maar een stoel of twee,..blijft het volk ook niet zo lang,...
-zeker als er nieuwe bezoekers komen,..vertrekken de andere meestal,..
-met een drankje of 2 ben je er meestal vanaf,...

*thuis heb je dan weer;
dat er toch altijd wel iemandt eens onaangekondigd aan je deur zal staan,..
en als ze zien ,weten dat je thuis bent kun je ze moeilijk niet binnen laten he...
*de mensen ,daar er meer zit comfort is...langer blijven hangen ,...al eens eentje meer drinken,...je alweer meer snackjes ofzo moet voorzien,..

in het ziekenhuis hebben ze minder drank keus...
thuis heb ik dan weer een drankkast staan...en zijn sommige mensen niet verlegen om een ander drankje te vragen...
waar ja mijn man dan rap de neiging geeft ""eentje ""mee te drinken...

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 20:53
miss boesy

in belgie ben je 5 dagen in het ziekenhuis,....
en ik hoop juist dat de meeste wel komen in het ziekenhuis....
de redenen ;een ziekenhuis heeft opgelegde bezoekers uren,...
-door dat er niet echt veel plaats is in zo kamer,vaak maar een stoel of twee,..blijft het volk ook niet zo lang,...
-zeker als er nieuwe bezoekers komen,..vertrekken de andere meestal,..
-met een drankje of 2 ben je er meestal vanaf,...

*thuis heb je dan weer;
dat er toch altijd wel iemandt eens onaangekondigd aan je deur zal staan,..
en als ze zien ,weten dat je thuis bent kun je ze moeilijk niet binnen laten he...
*de mensen ,daar er meer zit comfort is...langer blijven hangen ,...al eens eentje meer drinken,...je alweer meer snackjes ofzo moet voorzien,..

in het ziekenhuis hebben ze minder drank keus...
thuis heb ik dan weer een drankkast staan...en zijn sommige mensen niet verlegen om een ander drankje te vragen...
waar ja mijn man dan rap de neiging geeft ""eentje ""mee te drinken...

ook de zin graag een seintje vooraf...denken sommige mensen dat dat voor hun niet telt...

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 12:46
linsy

oh maar als je poliklinisch bevalt niet he
ik heb net hetzelfde meegemaakt als juffie
ik lag ook in het ziekenhuis end e mensen bleven ook lang tot savonds laat en vaak heel veel in een keer
daarom wil ik nu poliklinisch bevallen en ik heb hier al wat tekstjes gezien die zeker kans maken om oop het kaartje te komen
hier worden er ook niets vermeld van ziekenhuis of zo dus t zal maar heel dichte familie zijn die dan op bezoek komt en dt vind ik niet erg

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 14:58
ABke

Kaartjes gewoon later versturen, is ook heel duidelijk!

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 17:01
saar

konijntje, leuke tip hoor! ga ik proberen te doen! (alsk het tegen dan nog weet)

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 19:05
Mirjam

Hey

Wij hebben met onze lucas ook heel veel bezoek gehad.
In de infobrochure van het ziekenhuis stond dat je best je eigen bezoekuren op het kaartje zet.
Wij gaan deze keer bezoek toestaan tussen 14u - 16.30u en tussen 17.30u - 20u, zo beperk je toch ook een heleboel van bezoek en heb je elke dag toch een uurtje rust tussendoor.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]