[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/08/2008 @ 22:22 Yasmin | Hallo, ik ben op 22 juli bevallen van een flinke zoon. Heb een superzalige zwangerschap en bevalling gehad. De eerste dagen had ik al babyblues...ik miste alles zo. Die buik, dat getrappel in mijn buik. De vroedvrouw zei dat dat allemaal wel zou overgaan eens mijn hormonen terug op pijl zijn. Nu hoorde ik vandaag dat mijn schoonzus zwanger is.. Ik heb echt een jaloers gevoel. Ik vind dat helemaal niet leuk. Ik weet niet hoe het komt maar ik mis mijn buikjenog te fel. Raar hoor! Ik wil helemaal niet jaloers zijn. OOk als ik zwangere vrouwen zie word ik stiekem weer jaloers. Volgens mij zijn mijn hormonen helemaal nog niet in orde. Heeft iemand van jullie dit ook? |
| 18/08/2008 @ 23:07 Marijke ![]() | Oooooh dat gevoel ken ik maar al te goed. Het is een tijdje beter geweest, maar nu begint het terug te komen. Ik zou zoooo graag terug zwanger zijn. |
| 19/08/2008 @ 12:14 Nelke | Jep, herken jullie reactie helemaal ![]() De laatste weken van de zwangerschap zijn er altijd teveel aan, ben 3 keer overtijd gegaan, en dan wenste ik zo hard dat de baby er was. Maar eenmaal thuis en over de euforie van de bevalling heen, begon er alweer iets te knagen aan mij... Dit is nu mijn 4e zwangerschap, nog maar heel pril, maar nu ben ik wel zeker dat het de laatste gaat zijn. Het zwanger zijn zal ik erg missen, en als mijn schoonzusje opnieuw zwanger is ga ik absoluut jaloers zijn op haar dikke buikje, maar ondertussen besef ik dat het harde werk pas komt na de bevalling. 4 kleine kinderen, ik denk dat ik mijn handjes ga volhebben Dan zal mijn verstand moeten primeren boven mijn hart ![]() |
| 19/08/2008 @ 13:43 ik | Ik heb dit ook, maar dan anders. Mijn schoonzus is vorige week bevallen, en het zint mee totaal niet. Ik moet nog 12 weken wachten en zij heeft haar ukje al en weet al of ie gezond en wel is. Toen ze me kwam zeggen dat ie de dag nadien zou gehaald worden met keizersnede, was dat echt een klap in mijn gezicht. Ik merk ook dat ik echt bewust hun deur niet platloop omdat ik het er moeilijk mee heb. Het is mijn tweede dus ook niks nieuws nogthans en kan mijn liefde ruimschoots kwijt bij ons zoontje. Maar toch... iets knaagt. ![]() |
| 20/08/2008 @ 11:48 sara | Ik heb dat gevoel dat weer helemaal niet. Ik vond zwanger zijn écht niet zo fijn. Ik was ook enorm dik en kon echt niet meer fatsoenlijk functioneren. Nu is het veel leuker. Zelfs zo leuk dat ik graag op termijn een tweede kindje zou hebben. Helaas moet ik daar dan weer 9 maand zwanger voor zijn ;) |
| 22/08/2008 @ 10:30 Alyssa | hahahaha dit is heel vreemd want ik heb net het tegengestelde! ik voel net medelijden met zwangere vrouwen, das raar hé? ik denk dan, yes ik ben ervanaf en heb mijn babietje al! ik hou dan ook echt niet van zwanger zijn. dus voor mij effe onbegrijpelijk dat iemand daar terug naar verlangt net als die lijdensweg voorbij is ![]() ik ben nu terug zwanger en kan haast niet wachten tot ik weer mijn gewone leventje terug heb, mezelf terug mezelf voel en normale kleding aankan. ![]() |
| 26/08/2008 @ 21:22 | amaai leuk voor jullie . ik heb dit helemaal NIET. Ik ben absoluut NIET graag zwanger. Ik kijk wel super uit naar mijn kindje natuurlijk. what is there to like? het niet slapen, de contstante rug en bekkenpijn? de barstende hoofdpijn? de extra 20 kilo'? het asociale gedrag? ik ben iemand die normaal heel sociaal ben maar als ik zwanger ben dan valt mijn leven stil, heb in niks goesting. het niet slapen? heeel fun sorry, ik heb last van mijn hormonen en zeker vandaag moest normaal bevallen. soit. moet leuk zijn om graag zwanger te zijn maar ik kan het niet begrijpen |
| 27/08/2008 @ 16:05 anoniempje | Hallo Ons zoontje is al 7 maand en ik ben nog steeds jaloers als ik iemand zwanger zie. Dan denk ik: vorig jaar mocht ik dat buikje hebben. Ik heb wel een zalige zwangerschap gehad, zonder veel kwaaltjes, ik was 13 kg aangekomen maar die waren er vrij snel weer af. |
[Reageer]

Jaloers, hebben jullie dit ook?
Ik heb echt een jaloers gevoel. Ik vind dat helemaal niet leuk. Ik weet niet hoe het komt maar ik mis mijn buikjenog te fel. Raar hoor! Ik wil helemaal niet jaloers zijn. OOk als ik zwangere vrouwen zie word ik stiekem weer jaloers. Volgens mij zijn mijn hormonen helemaal nog niet in orde. Heeft iemand van jullie dit ook?